نماینده مردم اراک در مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
علی اکبر کریمی گفت: متاسفانه به علت واردات گسترده و همچنین قاچاق کالا شاهدیم که طی این سال ها همواره صنایعی که بخواهند در این عرصه فعال باشند و موفق شوند وجود نداشته اند.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با انتقاد از بازار چادر مشکی که هشتاد درصد آن وارداتی است گفت: یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی بحث تامین نیازمندی های داخل کشور است و با توجه به گستردگی نیاز مردم به چادر مشکی و تاثیری که چادر در حجاب دارد قطعا یکی از نیازهای جدی در کشور ما این موضوع است.

وی افزود: تلاش هایی در سال های گذشته برای تولید پارچه های چادر مشکی در کشور انجام شده ولی متاسفانه به علت واردات گسترده و همچنین قاچاق کالا شاهدیم که طی این سال ها همواره صنایعی که بخواهند در این عرصه فعال باشند و موفق شوند وجود نداشته اند.

نماینده مردم اراک تصریح کرد: بنابراین نیاز است که دولت در هر دو بخش برای این موضوع تلاش کند هم در مهار قاچاق پارچه های چادری و نساجی و هم در خصوص افزایش موانع قانونی برای واردات و از طرف دیگر زمینه سرمایه گذاری در داخل کشور برای توسعه تولید و محصولات متنوع و مختلفی که مورد نیاز کشور است فراهم شود این موضوع باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

ارسال نظرات