تولید و پخش ویژه‌ برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد از صدا و سیمای مرکز زنجان

صدا و سیمای مرکز زنجان در گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد همگام با سراسر كشور ویژه‌ برنامه های مختلفی را تدارك دیده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۵۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در سالروز رحلت بنیان‌گذار كبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و نیز سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، صدا و سیمای مرکز زنجان همگام با سراسر كشور برنامه‌های مختلفی را برای گرامیداشت این ایام تدارك دیده است.

در این راستا معاونت صدای مرکز زنجان دو ویژه‌برنامه با عناوین «فتح خون» و «فرزندان روح الله» در مجموع به مدت ۱۲۰ دقیقه تولید كرده است. ویژه برنامه « فتح خون » در روز ۱۴ خرداد ازساعت 10صبح به مدت 60 دقیقه بر روی آنتن می رود. این برنامه به تشریح زندگی امام خمینی (ره) و ابعاد شخصیتی ایشان می پردازد.

ویژه‌برنامه «فرزندان روح الله» نیز در روز 15 خرداد از ساعت 10 صبح به مدت 60 دقیقه با موضوع قیام خونین پانزدهم خرداد پخش خواهد شد.

علاوه بر این برخی برنامه‌های روتین از جمله آخشاملار، جوانه ها، گلبرگ، شریعت یولی ، خطبه های نمازجمعه زنجان و شهرستان ها ،سلام زنجان، سلام کوچولو ،اوباشدانلار وجوان زنجانی سلام نیز به فراخور موضوع به این مناسبت‌ها پرداخت خواهد كرد.

پخش صدا نیز ویژه‌برنامه‌های مختلفی را برای این ایام تأمین كرده است. در مجموع معاونت صدا بیش از 480 دقیقه برنامه برای این ایام آماده كرده كه در زمان‌های مناسب پخش خواهد شد.

معاونت سیما هم برنامه های مختلفی را برایراین ایام تدارک دیده است که در این راستا می توان به پرداخت به این مناسبتها در برنامه های نسیم سحر، بیزیم ائللر، عطر آدینه، آرزیلار سفراسی، نگاه هفته و برنامه های تامینی اشاره كرد كه با موضوع رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد خواهد بود .همچنین پوشش دسته عزاداری مردم زنجان در روز 14 خرداد نیز از دیگر برنامه های سیما خواهد بود . در مجموع معاونت سیما نیز بیش از 910 دقیقه برنامه برای این ایام تدارك دیده است.

معاونت خبر هم همگام با دیگر معاونت‌های تولیدی مركز، بیش از 110 دقیقه تفسیر ، گزارش‌های متعدد خبری و گفتگوی زنده تهیه كرده كه به فراخور این روزها پخش خواهد كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار