خبرهای داغ:
امام جمعه گنبد کاووس؛

ماهیت انقلاب ما مبارزه با استکبار و استعمار است

امام جمعه گنبد کاووس با بیان اینکه عده ای در تلاشند تا آرمان های امام خمینی (ره) را تحریف کنند، گفت: ماهیت انقلاب ما مبارزه با استکبار و استعمار است.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبد کاووس صبح امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) که در حسینه سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل تهاجم غرب و شرایط خاصی که به وجود آمده است پاسداری دوباره انقلاب و پر رنگ کردن اصول و شاخص های امام خمینی(ره) و تبدیل کردن آن به یک معرفت بزرگ اجتماعی و گفتمان حرکت آفرین، برای افکار عمومی ضرورت تازه ای پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه عده ای در تلاشند آرمان ها و اصول امام را تحریف کنند، گفت: ماهیت انقلاب ما مبارزه با استکبار و استعمار است و به همین علت دشمنان تلاش زیادی برای ضربه زدن به آن انجام می دهند.

امام جمعه گنبد کاووس افزود: هدف امام راحل در برپایی نظام و انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، استقلال طلبی و‌آزادی خواهی بود و به این اهداف ایمان و اعتقاد راسخ داشت.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران ثمره توکل و توسل و  قیام و مجاهدت و عمل به تکلیف امام خمینی (ره) و همراهی مردم بوده و امروز هم با هدایت و سکانداری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد .

به گفته وی ؛انقلاب اسلامی ایران مستقل از قدرت های غرب و شرق و مبتنی بر اسلام و قرآن است که در راس آن ولایت مطلقه فقیه قرار دارد که درسایه رهبری امام راحل و در ادامه، با رهبری جانشین خلف ایشان توانسته توطئه های دشمنان را خنثی و به مسیر عزت و اقتدار خود ادامه دهد.

امام جمعه گنبد کاووس به ویژگی های امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: تجديد حيات ديني و معنوي انسان معاصر و بطلان نظريه هاي ضد ديني،  برائت جهاني از عقايد الحادي و احياي تفکر ديني در ميان سياستمداران و حيات مجدد دين و اعترافات غربي ها و افزايش تلاش جهاني براي آشنايي با اسلام از مهمترین شاخصه های عصر امام خمینی است.

حجت الاسلام ترابی میانه ادای حقّ امام(ره) را منوط به عمل به وصایا و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و افزود: در طول تاریخ هر کجا که ضربه ای از دشمن خورده ایم به جهت فاصله گرفتن از ولایت بوده است و هر کجا وحدت کلمه و انسجام مردمی در پشت سر ولایت بوده است، پیروزی قطعی شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به توطئه های دشمنان در قالب طرح امام زدایی و تحریف مکتب نورانی امام راحل، توجه به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص شاخص قرار دادن اندیشه ها و آرای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ضروری و حیاتی است.

امام جمعه گنبد کاووس اظهار داشت: امروز پیام 15 خرداد دشمن شناسی است که با تکیه بر فرامین مقام معظم رهبری باید سرلوحه قرار بگیرد و در پیشبرد اهداف انقلاب در مقابل جنگ نرم دشمن ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها