سرهنگ بخشی:

بزرگداشت امام زنده نگه داشتن تفکر و اعتقاد انقلاب اسلامی است

بزرگداشت امام (ره) بزرگداشت یک فرد معمولی نیست بلکه موضوع زنده نگه داشتن تفکر، آرمان و اعتقاد است که انسانی در تمام زندگانی اش در مباحث اعتقادی، ایمانی، عاطفی و ملی بجای گذاشت.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۷۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه کربلا در گفتگو با بسیج گفت: بزرگداشت امام (ره)  بزرگداشت یک فرد معمولی نیست بلکه موضوع زنده نگه داشتن تفکر، آرمان و اعتقاد است که انسانی در تمام زندگانی اش در مباحث اعتقادی، ایمانی، عاطفی و ملی بجای گذاشت.
وی اظهار داشت: امام امت با تمام وجود و بضاعت با فدا کردن خانواده و فرزندش(شهید سید مصطفی)در راه نظام اسلامی از آغاز راه در  15 خرداد 42 نهضت بزرگ  را آغاز کرد و سال 57 آنرا به ثمر رساند  و امروز همان ایثار گریها و مقاومت امام، آنرا  تبدیل به انقلاب بزرگ قرن کرد.
سرهنگ بخشی رویکرد امسال  مراسم گرامیداشت ارتحال امام(ره)  را ترویج و ارتقاء  فرهنگ استکبار ستیزی و استقلال طلبی با تاکید بر وحدت ملی و همزبانی دانست.
 این مقام مسئول مهمترین  برنامه فرهنگی گرامیداشت حضرت امام(ره) رااجرای مسابقات تبیین اندیشه، سیره و  راه امام، و برگزاری محافل انس با امام امت یاد کرد و ادامه داد: گرچه کاروانهای خانوادگی و اختیاری  در قالب های گوناگون به مرقد امام حرکت می کنند اما  به دلیل همزمانی سالگرد ارتحال امام خمینی با ایام الله رمضان المبارک و رعایت مسائل روزه داری، این ستاد برنامه ای برای اعزام کاروانهای مازندرانی به مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی ندارد.
وی با اشاره به اینکه ستاد گرامیداشت سالگرد امام (ره) سپاه کربلا، برای اجرای برنامه های ارتحال  امام  در سطح شهرستانها دارای برنامه است گفت:  کمیته های مختلفی اعم از کمیته بهداشت و درمان برای مراقبت و جلوگیری از بیماری های فصلی و شایع،  کمیته بازرسی و نظارت، کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی، تبلیغات  و امنیت  با شرح وظائف مربوطه در اجرای برنامه نقش مهمی ایفا خواهند کرد.
سرهنگ بخشی افزود: در تمام روستاهای مازندران با حضور پایگاههای مقاومت بسیج دو مراسم  گرامیداشت ارتحال امام و شهدای نیمه خرداد به صورت واحد برگزار می شود.

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها