عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

نفوذ فرهنگی؛ هدف شبکه «جم» از تبلیغ کالاهای ایرانی/ قوه قضائیه ورود کند

سعیدی گفت: این شبکه مطمئناً طرفدار تولید و توسعه و حل مشکلات نیست بلکه به دنبال اهداف شوم خود است ؛ بنابراین دستگاه های مسئول مانند وزارت ارشاد و قوه قضائیه باید از طریق قانونی این قضیه را پیگیری کنند
کد خبر: ۸۸۶۸۳۸۲
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تبلیغات کالاهای ایرانی در شبکه جم تی وی اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای در مقاطع خاصی برنامه هایی را به زبان فارسی برای ایرانی ها پخش می کنند که هدفشان از تبلیغ کالای ایرانی دلسوزی برای مردم ایران و تولید داخلی نیست.

وی افزود: قصد این شبکه از تبلیغ کالاهای ایرانی بالابردن ضریب اعتماد بینندگان نسبت به این شبکه است تا در آینده بتوانند مقاصد بعدی خود را به راحتی و آسانی پیاده کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: این شبکه باورهای مردم را مورد هدف قرار داده است، از دستگاه های مربوطه انتظار داریم که به این قضیه ورود کنند و طوری برخورد نشود که این کارها از سوی جبهه دشمن تقویت شود.

سعیدی تصریح کرد: این شبکه مطمئناً طرفدار تولید و توسعه و حل مشکلات نیست بلکه به دنبال اهداف شوم خود است ؛ بنابراین دستگاه های مسئول مانند وزارت ارشاد و قوه قضائیه باید از طریق قانونی این قضیه را پیگیری کنند.


ارسال نظرات