پیاده‌روی شبانگاهی در طول شب‌های ماه رمضان و غیر از شب‌های احیا و مراسم رحلت امام راحل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۸۳۸۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اردلان کریمی ظهر امروز در جلسه هیأت ورزش‌های همگانی شهر پل‌سفید این شهرستان با اشاره به رسالت‌های ورزش‌های همگانی در همه‌گیر‌شدن آن در جامعه، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در فعالیت‌های ورزشی از مهمتر‌ین اهداف هیأت ورزش‌های همگانی است.

وی از برگزاری شب‌های پیاده‌روی عمومی در  ماه رمضان در شهر پل‌سفید خبر داد و افزود: پیاده‌روی شبانگاهی در طول شب‌های ماه رمضان و غیر از شب‌های احیا و مراسم رحلت امام راحل برگزار می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه پیاده‌روی شبانگاهی همراه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اهدای جوایز برگزار می‌شود، خاطر‌نشان کرد: تقویت جسم و روان، شادابی و نشاط همراه با حضور کارشناسان فرهنگی، بهداشت و بهزیستی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی درسنین مختلف و اهدا جوایز از اهداف برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی شبانگاهی است.

کریمی با بیان اینکه پیاده‌روی شبانگاهی پل‌سفید به صورت عمومی برگزار می‌شود، گفت: جاده ساحلی شهرداری پل‌سفید توسط راهپیمایان در دو دور و به طول حدود چهار کیلو‌متر انجام می‌شود که با احتساب عدم برگزاری آن در شب‌های احیا و مراسم‌ رحلت امام خمینی(ره) به حدود 100 کیلومتر می‌رسد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها