سرباز وظیفه تیپ 36 انصار المهدی زنجان و حافظ قرآن کریم :
کد خبر: ۸۸۶۸۳۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امید خطیبی سرباز وظیفه و حافظ قرآن کریم با اشاره به فرارسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) گفت : او با همت بلندى كه داشت، هدفهاى بسيار عظيمى را انتخاب مى‏كرد.تصور اين هدفها، براى انسانهاى معمولى دشوار بود و مى‏پنداشتند آن هدفهاى والا، دست نيافتنى هستند؛ ليكن همت بلند و ايمان و توكل و خستگى ناپذيرى و استعدادهاى فراوان و توانايى‏هاى اعجاب انگيزى كه در وجود اين مرد بزرگ نهفته بود؛ به كار مى‏افتاد و در سمت هدفهاى مورد نظرش پيش مى‏رفت و ناگهان همه مى‏ديدند كه آن هدفها محقق شده است.

سربازان نمونه تیپ 36 انصار المهدی زنجان با بیان اینکه نقطه اساسى كار او، اين بود كه در اراده الهى و تكليف شرعى محو مى‏شد افزود: هيچ چيز برايش غير از انجام تكليف، مطرح نبود. ايمانش به استحكام كوهها مى‏مانست و عمل صالحش با خستگى ناپذيرىِ باورنكردنى، توأم بود. آنچنان در تداوم عمل، صبور و كوشا بود كه انسان را دچار حيرت مى‏كرد. به همين خاطر هدفهاى بزگ او وصول شد و امكان دست يافتن به قله‏ها، حتمى گرديد .

امید خطیبی اظهار داشت: حُسن بزرگ امام اين بود كه خودش را به عنوان يك شخص، مطرح نكرد و براي خودش هم در مسائل مربوط به اسلام و مسلمين، به عنوان يك شخص ، مطرح نبود.

سربازان نمونه تیپ 36 انصار المهدی زنجان تصریح کرد: امام به عنوان يك انسان حل شده در اسلام و يك انسان دل داده به معارف الهي مطرح بود؛ كه از بن و دندان واز صميم قلب، اين معارف را پذيرفته بود و جزو جان او شده بود.

امید خطیبی سرباز وظیفه و حافظ قرآن کریم افزود: امام خمینی حاكميت خدا را بر زندگي انسان قبول كرده بود؛ كما اين كه درا ين زندگي شخصي خودش حاكميت خدا را حقيقتاً ‍‍‍پذيرفته بود، عبد و مطيع خدا بود .

ارسال نظرات