فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان:

حرکت انقلابی و اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاریخ معاصر را دگرگون کرد

کد خبر: ۸۸۶۸۴۱۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت حضرت امام راحل (ره) گفت: حرکت انقلابی و اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تاریخ معاصر را دگرگون کرد .

سرهنگ عباسی با اشاره به مبارزات امام راحل، افزود: امام خمینی(ره) حیات تازه ای به مذهب بخشیدند و زمانی که ایشان مبارزه خود را آغاز کردند جهان اسلام دچار انفعال کامل بود.

این مقام مسئول اظهار داشت: در هنگام اوج عظمت انقلاب مردم ما در مقابل نور قوی مانند خورشید حضرت امام قرار گرفتند که درخشندگی و شعاع این نور مانع از رسیدن و درک ابعاد وجودی ایشان می شد که این نور افشانی چشمهای و دلها را مالا مال از نور کرد .

سرهنگ عباسی به نحوه معرفی اسلام توسط امام خمینی اشاره کرد و عنوان داشت : امام خمینی(ره) اسلامی را معرفی کردند که به اجرای عدالت در میان بندگان خدا متعدد است و با هرگونهه برخورداری و پرخوری از کیسه امت اسلامی و مستضعفین مخالفت می ورزد .

فرمانده تیپ در پایان افزود: از امتیازات حضرت امام خمینی(ره) این بود که همه فسادها را از طرف قدرتها می دانست و معتقد بود که اگر قدرتها فاسد باشند جامعه فاسد می شود و اگر قدرتها صالح باشند جامعه به صلاح می رود .

ارسال نظرات