بیانیه سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد

در بیست و هشتمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، ملت رشید ایران بار دیگر با تمسک به وصایای حضرت امام (ره) بعنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های جبهه معاندان انقلاب و نظام می‌دانند و ...
کد خبر: ۸۸۶۸۴۱۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد، سپاه الغدیر ساتان یزد بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین بدین شرح است:

باسمه تعالی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور نام و شخصیت ابرمردی است که پـس از انبياء الهي و ائمه معـصومین (علیهم السلام) از کم نظيرترين و ممتازترين شخصيت هاي تاريخ بشريت به شمار می رود و با انديشه‏هاي بلند الهي و تلاش‏هاي صادقانة خويش، مسير تاريخ را دگرگون ساخت و سر منشاء تحولات عظيمي‌در ايران و جهان گرديد. نمونه انسانی كامل و شخصيتي جامع که بشریت به شناخت و درک او در اواخر قرن بیستم مباهات نموده و از وی به عنوان مصلح بزرگ و عامل تولید قدرت و اراده در مستضعفین و محرومین عالم، برای ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبرین و نظام‌های زورگو و سلطه‌گر یاد می‌کند.

حضرت امام خميني(رحمة الله عليه) يكي از اصيل ترين انقلابهاي تاريخ را که از 15 خرداد 42 و با قیام خونین مردم برای حمایت از ایشان آغاز شد را در بهمن 57 به پيروزي رسانید و نظامي بي بديل را پايه ريزي و رهبري نمود که با تکيه بر عنصر آگاهي، استقامت وشجاعت تزلزلي آشكار در اركان و مباني مکاتب الحادي و تمدن هاي مادي غرب و شرق بوجود آورد و كنگره‏هاي كفر و شرك و نفاق را با انحطاط و تباهي رو برو ساخت .

در 14 خرداد 1368 که انقلاب اسلامی ایران، با ضایعه بزرگ رحلت امام روبرو شد، دشمنان تصور می کردند در نبود امام، تفرقه و طوفان کشمکش ها، کشتی انقلاب را به پرتگاه سقوط خواهد کشاند، اما در حالی که هنوز چند ساعتی از رحلت پیشوای بزرگ مسلمانان جهان نگذشته بود، با عنایات و الطاف خداوند و اقدام به موقع خبرگان ملت، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) سکان هدایت انقلاب را در دست گرفتند و با وجود حوادث بزرگ و دشمنی ها و چالش های فراوان، با تدابیر حکیمانه خود به اوج عزت و اقتدار و سربلندی رسانیدند.

در بیست و هشتمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب، که با ماه میهمانی خدا مقارن شده است، ملت رشید ایران بار دیگر با تمسک به وصایای حضرت امام (رحمة الله عليه) بعنوان نقشه راه انقلاب اسلامی، ولایت فقیه را رمز ماندگاری نهضت و عامل اصلی ناکامی دسیسه‌های جبهه معاندان انقلاب و نظام می‌دانند و برای همیشه صیانت آگاهانه و توأم با بصیرت و شجاعت از این اصل را رسالت خطیر و فراموش ناشدنی خود تلقی می‌کنند و با بیعت مجدد با رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) بر این باورند که این انقلاب مصمم تر از گذشته به راه آرمانی خود ادامه داده و با گفتمان تأثیرگذار و نفوذ فرامنطقه ای خود، نظام سلطه و استکبار را بیش از گذشته مقهور کرده است.

و یقین داریم این انقلاب که نتیجه ایثار و فداکاری های همه دل باختگان مکتب عاشوراست، به سر منزل مقصود خواهد رسید و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود؛ان شاء الله.

سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات