مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 36 انصارالمهدی(عج)زنجان:

مفتخريم كه روح امام در راه نائب الامام جارى و زنده است

کد خبر: ۸۸۶۸۴۲۹
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول عقیدتی سیاسی تیپ 36 انصارالمهدی(عج)زنجان با اشاره به گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت حضرت امام راحل (ره) گفت: مفتخريم كه روح امام در راه نائب الامام جارى و زنده است و ما نيز تا آخرين رمق پاسدار همه ارزشها و آرمانها و اصالتهايى خواهيم بود كه امروز به دست رهبر عزيزمان تبيين و ترسيم مى‏شود.

سرهنگ محمدپور افزود: : امام خمينى(ره) شخصيتى آنچنان بزرگ بود كه در ميان بزگواران و رهبران جهان و تاريخ، بجز انبيا و اولياء معصومين عليهم‏السلام به دشوارى مى‏توان كسى را با اين ابعاد و اين خصوصيات تصور كرد .

وی با اشاره به اینکه آن بزرگوار، قوت ايمان را با عمل صالح داشت تاکید کرد : آن امام ارداه پولادين را با همت بلند، شجاعت اخلاقى را با حزم و حكمت، صراحت لهجه را با صدق و متانت، صفاى معنوى و روحانى را با هوشمندى و كياست، تقوا و ورع را با سرعت و قاطعيت، ابهت و صلابت را با رقّت و عطوفت و خلاصه بسى خصايص نفيس و كمياب را كه مجموعه‏ى آن در قرنها به ندرت ممكن است در انسان بزرگى جمع شود؛ همه و همه را با هم داشت. الحق شخصيت آن عزيز يگانه، شخصيتى دست نيافتنى و جايگاه والاى انسانى او جايگاهى دور از تصور و اساطيرگونه بود. او، رهبر و پدر و معلم و مراد و محبوب ملت ايران و اميد روشن همه‏ى مستضعفان جهان و بخصوص مسلمانان بود.

سرهنگ محمدپور در پایان مسئول عقیدتی تیپ گفت : يقينا خصوصيات امام، استثنايى و ممتاز و بى‏نظير است و هرچه در ابعاد شخصيت ايشان تأمل كنيم؛ اين استثنا و امتياز را بهتر و بيشتر مى‏يابيم.

ارسال نظرات