سردار سلامی در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده عنوان کرد:
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نهادهای دست اندرکار در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فعالیت‌های بسیاری را برای تامین امنیت و سهولت تشرف زائران انجام داده‌اند.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، سردارسرتیپ پاسدارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده و پس از جلسه ستاد مرکزی این قرارگاه اظهار داشت: امروزمنطقه و جهان در شرایط متفاوتی از لحاظ امنیتی قرار دارد.
وی افزود: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال به خطر انداختن امنیت ایران اسلامی هستند، که به لطف خدا و با مجاهدت‌های خاموش و رشادت‌های نیروهای غیور نظامی و انتظامی در کشور ما امنیت کامل برقرار است.
جانشین فرمانده کل سپاه در جریان بازدید از کمیته‌های مختلف ستاد شهید فهمیده خاطرنشان کرد: نهادهای دست اندرکار در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فعالیت‌های بسیاری را برای تامین امنیت و سهولت تشرف زائران انجام داده‌اند.
سردار سلامی تصریح کرد: این مراسم و اجتماع عظیم یکی از باشکوه‌ترین مراسم‌ جهان است که در ۲۷ سال گذشته با قوت و شکوه خاصی برگزار شده و امسال هم این مراسم مطابق ادوار گذشته و حتی باشکوه تر به نمایش گذاشته خواهد شد.
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این مراسم یک همایش و اجتماع باشکوه است که با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
وی در پایان از سازماندهی جامع و گسترده‌ای که توسط قرارگاه شهیدحسین فهمیده در جریان مراسم سالگرد ارتحال امام صورت گرفته است، تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام
ارسال نظرات