خبرهای داغ:
پیام شهردار تبریز به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد؛
شهردار تبریز با صدور پیامی، فرارسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت گفته و سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۶۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در پیام  صادق نجفی آمده است: با گذشت ۲۷ سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه‌دار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر، اندیشه‌های آرمان‌ساز آن بزرگوار، نه تنها ملت ایران، بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در بر گرفته است.

وی در ادامه، یادآور شده است: یادآوری فراق امام(ره)، اگرچه دشوار و جانکاه است، ولی جلوه‌ای است از پایمردی و اعتقاد راسخ آحاد جامعه، به خصوص نسل جوان به معارف گرانسنگی که پرتو ایمان، غرور، خودباوري و اميد را در دل انسانیت معاصر، فروزان کرده‌است.

شهردار تبریز همچنین با گرامی‌داشت قیامت تاریخی ۱۵ خرداد آورده است: يوم‌الله ۱۵ خرداد ۴۲ يادآور روزي است كه یکی از حركت‌های ماندگار مردمي در دفاع از اسلام و ایران شكل گرفت. روزي كه به عنوان مبدا نهضت امام(ره) و تجلي پيوند ناگسستني توده‌هاي عظيم اين ديار با ارزش هاي ديني و انقلابي، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

 نجفی تاکید کرده است: امروز، انقلاب اسلامی ایران، با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، راه آن پیر فرزانه را با صلابت هرچه تمام می‌پیماید.

شهردار تبریز در پایان با گرامیداشت فرارسيدن بيست و هفتمین سالروز ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران متذکر شده است: ایمان داريم که عاشقان امام خميني (قدس‌السره‌الشریف) ۱۴ خرداد با حضوري شكوهمند و تاريخي در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آن امام راحل، بارديگر وحدت كلمه، يكپارچگي وانسجام خود را در حفظ آرمان ها و ارزش هاي ماندگار امام خميني (ره) به جهانيان نشان خواهند داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها