کد خبر: ۸۸۶۸۵۶۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت : دشمن در پروژه تحریف گفتمان امام(ره)، بدنبال تغییر در حرف هایی است که امام(ره) با استفاده از قرآن می زد؛ زیرا استکبارستیزی یکی از گفتمان های اصلی امام (ره) است.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان و با حضور کلیه پایوران در محل حسینیه شهید شجاعی این سپاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان ضمن سخنانی، رهبر کبیر انقلاب اسلامی را یکی از بزرگترین علمای عصر معاصر دانست و گفت: بی گمان با فقدان این بزرگ مرد تاریخ خلاء بزرگی در میان امت اسلامی شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) یکی از روحانیون برجسته جهان اسلام بودند که با تفکر و اندیشه ناب خود باعث احیاء دوباره جهان اسلام شد و صدها هزار نفر را نیز در سراسر جهان با مفاهیم اصلی اسلام آشنا کرد.

حجت الاسلام تقی خدائی فام به نظریات صاحبنظران در خصوص شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان نمود: آنان شكل گيري انقلاب اسلامي ايران را كه مبتني بر اراده ملت و با پرچمداري روحانيت بوجود آمده بود بعنوان يك انقلاب ديني تمام عيار كه قابليت تاثيرگذاري مستقيم بر تمام معادلات جهاني را دارد تعريف كرده بودند.

وی در ادامه به خصوصیات امام راحل (ره) اشاره کرد گفت: شجاعت، استقامت و پایداری در راه هدف از مهم ترین خصوصیات بارز رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود که توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و آن را تداوم بخشید.

تقی خدائی فام با بیان اینکه در نگرش امام راحل، مهمترين عامل در تحقق ملّت‌گرايي، نظام ارزشي برگرفته از جهان‌بيني است. افزود: اگر امروز فکر و اندیشه امام راحل را که همانا وحدت و اتحاد بین آحاد ملت است تقویت بخشیم و در جامعه جاری کنیم به نظام و انقلاب آسیبی وارد نمی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان تصریح کرد: امام راحل با فرزانگی و فروزندگی، شهامت و تدبیر موفق گردید در عرصه های جهانی گوهرهای گرانبهایی از اقیانوس ناب محمّدی، مکتب علوی و حماسه حسینی را به گونه ای شایسته عرضه نماید که آثارش به صورت بیداری اسلامی و یک نوع رستاخیز معنوی، جهان را دچار تحوّلی اساسی ساخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه تحریف گفتمان امام (ره) توسط استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در پروژه تحریف گفتمان امام(ره) بدنبال تغییر در حرف هایی است که امام(ره) با استفاده از قرآن می زد زیرا استکبار ستیزی یکی از گفتمان های اصلی امام (ره) است.

ارسال نظرات