خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

عزت ایران اسلامی مدیون شهداست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ساعتی پیش در دیدار با حجت الاسلام لیلابی؛ پدر شهیدان لیلابی گفت: عزتمندی ایران اسلامی مدیون شهداست.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۷۰
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم با اشاره به نخستین مسافرت رئیس جمهور آمریکا به کشورهای عربی به خصوص عربستان و کشورهای صهیونیستی گفت: همه این تلاش ها برای ایران هراسی و مقابله با اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده و این موفقیت نشان از قدرت و صلابت خون شهدا، ایثار و فداکاری ایثارگران و حضور ملت ایران در صحنه به تاسی از ولایت فقیه بوده است .
امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به لزوم بزرگداشت 14 و 15 خرداد اظهارداشت: شهدا به عشق امام جان در طبق اخلاص گذاشته و برای تامین امنیت و دفاع از میهن اسلامی جان فشانی کردند که عزت امروز خود و میهنمان را مرهون شهدا و امام شهدا هستیم.
حجت الاسللام لیلابی در این دیدار ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز یک جلد کتاب Kالمجالس و المواعظ» مشتمل بر چهل مجلس در چهل موضوع مهم اخلاقی اعتقادی را که خود به رشته تحریر در آورده بود به میهمانان اهدا کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها