خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان از برگزاری آئین بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گلزارهای شهدای سراسر این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۸۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

عبدالرضا فرجیان  با تسلیت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام 15 خرداد در سال 13422 به معرفی برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این ایام پرداخت و اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها برگزاری آئین بزرگداشت سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) در گلزارهای شهدای سراسر خوزستان است.

وی برگزاری مراسم شبی با قرآن را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ایام سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام 15 خرداد اعلام کرد و افزود: همچنین برپایی نمایشگاه عکس از جمله برنامه‌هایی است که اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اضافه کرد: همچنین مسابقات و برنامه‌های فرهنگی با محوریت ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی‌(ره) نیز در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی غبارروبی و گل‌افشانی مزار شهدای خوزستان توسط خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی‌(ره) و سالروز قیام 15 خرداد عنوان کرد و گفت: به همین ماسبت همچنین با خانواده‌های شاهد و ایثارگر تحت عنوان طرح سپاس دیدارهایی در سراسر خوزستان انجام می‌شود و مسئولان نهادها و ارگان‌های دولتی آنها را مورد تفقد قرار می‌دهند.

فرجیان از برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌های مختلف به مناسبت سالروز ارتحال خمینی کبیر خبر داد و بیان کرد: همچنین به یاد حضرت امام خمینی‌(ره) و شهدای قیام 15 خرداد سال 1342 زیارت عاشورا با حضور جامعه ایثارگری و اقشار مختلف مردم در سراسر خوزستان زمزمه خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر استان نیز به همراه دیگر اقشار جامعه به صورت منسجم در برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی‌(ره) و سالروز شهدای 15 خرداد حضور می‌یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها