خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اسدیه شاخصه فکری امام راحل را اعتماد راسخ به وعده های الهی و بی اعتنایی به وعده های شرقی و غربی ذکر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۸۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیین بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مسئولان محلی در محل مسجد محمد رسول الله(ص) شهر اسدیه شهرستان درمیان برگزار شد.

امام جمعه موقت اسدیه در این مراسم، اظهارداشت: امام راحل انقلاب شگرفی در قرن بیستم ایجاد کرد که باعث حیرت تمام مردم جهان شد.

حجت الاسلام سید امین حسینی، با بیان اینکه امام راحل با اقتدار و ایمان قوی خود تمام محاسبه و پیش بینی های سیاست مداران دنیا را درهم ریخت، گفت: همه باید قدردان زحمات و تلاش های امام راحل(ره) در به ثمر رسیدن این انقلاب باشیم و در راستای تحقق اهداف و آرمان های ایشان تحت منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.


وی با اشاره به اینکه هرکس در دنیا انقلابی به پا می کند، متکی به شرق یا غرب است، اظهار کرد: امام راحل برپایی انقلاب مستقل ایران را رهبری و به سرانجام رساند که باعث تعجب کشورهای شرقی و غربی شد.


وی افزود: امام راحل زمانی برنامه ریزی های خود را برای ایجاد انقلاب اسلامی می کرد که رژیمی تا دندان مسلح در ایران حکومت می کرد، انقلاب اسلامی ایران از طرف فردی روحانی و الهی با دست خالی هدایت و رهبری شد.


وی بیان کرد: با گذشت بیش از 30سال از ارتحال ملکوتی امام راحل باید نسبت به اندیشه های ایشان پایبند باشیم و برای نسل جدید انقلاب بازگو کنیم.


وی با تاکید به اینکه برای ادامه راه پرافتخار نظام اسلامی نباید از تفکر امام دور شویم، گفت: اولین شاخصه فکری امام راحل توحید بود، توحید مبنای تصمیم گیری های امام راحل در برنامه های مختلف بود.


وی اضافه کرد: امام راحل با اعتقاد به خداوند متعال برای ایجاد انقلاب اسلامی حرکت کردند، وقتی از این شخصیت بزرگوار پرسیده می شود شما به پشتوانه چه نیروی قیام کردید، فرمودند یاران من در گهواره هستند.


وی با اشاره به اینکه دومین گفتمان امام راحل اثبات اسلام ناب محمدی به جهانیان بود، گفت: رستگاری انسانها در پایبندی به دستور اسلام و قرآن است.


حسینی سومین شاخصه فکری امام راحل را اعتماد راسخ به وعده های الهی و بی اعتنایی به وعده های شرقی و غربی ذکر کرد.


وی با بیان اینکه نقش حضرت امام (ره) در هویت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است، گفت: آشنایی نسل جوان امروز، با عظمت این شخصیت بزرگ جهان اسلام ضروری است.


به گفته وی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران فقط خدا را می شناخت و آنچه او را راضی می کرد، رضایت خداوند بود، انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام امام حسین (ع) و تداوم نهضت امام خمینی (ره) نیز به همین دلیل است.


وی یادآور شد: امام خمینی (ره) از کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی مسیر تاریخ را دگرگون کرد و سر منشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها