خبرهای داغ:
پاسخ احتمالی دولت به این وقایع و دشمنی های کدخدا چیست؟

سیا مرکزی ویژه برای «جاسوسی» از ایران تشکیل داد

منابع خبری بامداد شنبه گزارش داده‌اند سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، سازمانی جدید را با مأموریت گردآوری و تحلیل اطلاعات مربوط به ایران تشکیل داده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۹۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان ، وال استریت ژورنال از ایجاد یک مرکز ویژه به نام "مرکز ماموریت ایران(1)" در سازمان سیا خبر داده است. رئیس مرکز "دی آندرا" نام دارد که قبلا سرپرست برنامه حملات پهپادی آمریکا بوده است و شهید عماد مغنیه نیز به دست عوامل این فرد به شهادت رسیده است. این را بگذارید در کنار فروش سنگین تسلیحاتی آمریکا به فرومایگان منطقه و همچنین وضع تحریمهای جدید در مسائل گوناگون...

از پیش از انتخابات نیز بر طبق اخبار واصله مشخص بود که فشارها از سوی آمریکا افزایش خواهد داشت. نکته کار اما اینجاست که این اعمال فشار را به بعد از انتخابات موکول کرده اند تا بر روی انتخابات ایران تاثیرگذار نباشند و حالا با انتخاب کسی که شاید او را اهل "عقب نشینی و لبخند در برابر اخم" میدانند فشار ها را روز افزون میکنند. پاسخ احتمالی دولت به این وقایع و دشمنی های کدخدایشان چیست؟ قبل از هر چیز تفکر کدخدا محور باید اصلاح شود تا بتوان اقدامی کرد.



توضیحات(1): «مرکز مأموریت ایران» قرار است به منظور تجمیع توانمندی‌های سیا و انجام همکاری‌های جمعی از جمله عملیات‌های مخفیانه در خصوص ایران، تحلیلگران، پرسنل مربوط به عملیات و متخصصان را از سراسر بخش‌های سیا گردهم بیاورد. این مرکز، از این لحاظ شبیه «مرکز مأموریت کره» است که سیا ماه گذشته آن را برای رصد تلاش‌های کره شمالی جهت ساخت موشک‌های دور برد هسته‌ای تشکیل داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار