نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

امام مسیر حیات ملت را عوض کرد/در همه عرصه ها نیازمند بسیجیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیداری که کارکنان سپاه عاشورا با وی داشتند، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، گفت: امام مسیر کشور و حیات ملت ما را عوض کرد و با انقلابی بزرگ مردم ما را به سمت هدف هایی بزرگ رهنمون ساخت.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۹۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم همه عزت و اقتدار ما وابسته به امام راحل است، فردی که شخصیتی بی نظیر در قرن های اخیر بودند و سراسر دنیا را با حرکت خود متوجه اسلام کرد.

وی ادامه داد: دشمنان تبلیغات می کردند اگر امام رحلت کند انقلاب فاتحه اش خوانده است ولی با کاری که خبرگان رهبری، رهبر فرزانه انقلاب را به عنوان رهبر نظام انتخاب کردند امروز شاهد هستیم پس از 29سال از ارتحال امام، انقلاب با همان صلابت زمان امام رهبری می شود و نه تنها انقلاب ما امروز مسلمانان جهان با رهبری آیت الله خامنه ای هدایت می شود.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود با تاکید به اینکه در همه عرصه ها کشور نیازمند بسیج است، اظهار داشت: در برهه ها و حوادث مختلف بسیج در کنار مردم بوده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه به فرهنگ در جامعه نیازمندیم، افزود: باید فرهنگ بسیج را در جامعه حاکم و آن را در همه جا تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از افتخارات دوران مدیریتی من این است با کمک سر لشکر صالحی فرمانده کل ارتش، بسیج را در شهرک های مسکونی ارتش راه اندازی کردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار