یک نگاه اسلامی، مردمی و نگاه دموکراسی در مردم و جوامع بین‌الملل حاکم است که امروز سکاندار این حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی و نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری رقم خورده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۴۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی در مراسم بیست و هشتمین سالگرد امام راحل که در مصلی قدس آمل برگزار شد، اظهار کرد: هر چی داریم از این فرزند زهرا مرضیه که کلامش برای خدا و رفتارش مطابقت با دین اسلام و رضایت رب العالمین بود، داریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد 42، افزود: با سخنان ارزشی و دلنشین حضرت امام(ره) بعد از عاشورای سال 42 در مدرسه فیضیه قم، نهضت امام شکل گرفت و امروز بر سر سفره آن کلام امام و شهدای 15 خرداد 42 نشسته‌ایم.

امام جمعه آمل با بیان اینکه برای جانشینی امام راحل نمایندگان خبرگان رهبری بر این باور بودند که بعد از امام، رهبر باید از سوی شورایی اداره شود، بیان کرد: امروز به برکت یک انتخاب درست، پیام، نگاه و عنایت امام نسبت به مقام معظم رهبری در مجلس خبرگان رهبری گفته شد و بالاتفاق خبرگان رهبری آن روز مقام معظم رهبری را به عنوان جانشین صالح و سکاندار نظام انقلاب اسلامی انتخاب کردند.

مرتضوی با عنوان اینکه ما و همه مسلمانان رهبری شجاع، عالم، فاضل مدیر و مدبر و جهان شناس داریم، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک انسان اثرگذار در جهان امروز نام گرفت و این امر به برکت خون شهدای مدافعان حرم و دفاع مقدس، رزمندگان و جانبازان رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز می‌توانیم به جرات بگوییم که جامعه بین‌المللی از دو قطبی بیرون آمده است، خاطرنشان کرد: همچنین یک نگاه اسلامی، مردمی و نگاه دموکراسی در مردم و جوامع بین‌الملل حاکم است که امروز سکاندار این حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی و نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری رقم خورده است.

امام جمعه آمل ادامه داد: ما در شرایطی امام را از دست دادیم که 10 میلیون نفر در تشییع جنازه ایشان شرکت کردند اما یک انتخاب و یک نگاه، جامعه را به سرانجام رساند که امروز شکرگزار آن انتخاب و نگاه هستیم.

وی در پایان با اشاره به انتصاب جعفر رسولی به عنوان فرماندار آمل، گفت: امروز سکاندار فرمانداری آمل یک کارنامه بسیار درخشان دارد که خود از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جانباز و آزاده است، امیدوارم نگاه خدمت به مردم در ایشان باشد و به امر صنعت، تولید و خواسته‌های مردم این شهرستان توجه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها