فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان

مقام معظم رهبری ذخیره نظام و انقلاب است/برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) در 12 نقطه دلیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: ما بایستی پشتیبان ولی فقیه باشیم تا به انقلاب و کشورمان آسیب وارد نشود و بدانیم که مقام معظم رهبری ذخیره نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۸۸۶۸۶۴۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در پاسداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی در دلیجان گفت: از مدت‌ها قبل به منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری مراسم ارتحال امام راحل در این شهرستان جلسات هماهنگی برگزار و برنامه‌های ویژه‌ای برای اجرا در روز 14 و 15 خردادماه در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی به مناسبت ایام ارتحال امام راحل در سطح شهرستان برگزار می‌شود، گفت: مراسم ارتحال امام راحل در دو شهر و 10 روستای شهرستان با حضور عاشقان روح‌الله برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان به اجرای برنامه‌های فرهنگی نیز اشاره و تصریح کرد: مسابقه فرهنگی تحت عنوان وصیت‌نامه امام(ره) توسط سازمان تبلیغات، فرهنگ و ارشاد و اوقاف شهرستان تدارک دیده شده است. همچنین با توجه به اینکه مراسم ارتحال امام راحل امسال مصادف با ایام مبارک رمضان است بعد از برگزاری مراسم ارتحال افطاری هم خواهیم داشت.

سرهنگ پاسدار عسگری حمایت از مستضعفین، حفظ وحدت و یکپارچگی، استکبار ستیزی، خدمت بی‌منت به مردم را از اهداف قیام امام راحل عنوان کرد و افزود: ایام سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان راه حضرت امام(ره) را راه عزت و پیشرفت ایران اسلامی دانست و گفت: مردم ایران مصمم‌اند این راه نجات‌بخش را با رهبری خلف صالح ایشان مقام عظمی ولایت و مرجعیت ادامه دهند تا به همه اهداف امام (ره) دست یابند.

وی افزود: حضرت امام(ره) در واقع احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در کشور هستند و با قیام خودشان تاج و تخت ستم شاهی را سرنگون کردند. ما بایستی پشتیبان ولی فقیه باشیم تا به انقلاب و کشورمان آسیب وارد نشود و بدانیم که مقام معظم رهبری ذخیره نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات