خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه مراغه در آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل در پادگان امام رضا(ع) این شهرستان گفت: هدف امام راحل در برپایی نظام و انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، استقلال طلبی و ‌آزادی خواهی بود و به این اهداف خود ایمان و اعتقاد راسخ داشت.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۱۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد با بیان اینکه ایمان به خداوند متعال، هدف و ملت عامل پیروزی امام خمینی(ره) بود، افزود: امام به پشتیبانی ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی، معادلات و تاریخ معاصر را تغییر داد و استکبار ستیزی را به همگان آموخت.

وی به شخصیت چند بعدی امام اشاره و بیان کرد: امام در فلسفه، فیلسوف در عرفان، عارف و در سیاست، سیاست مدار شجاع و خستگی ناپذیر بودند و به خدا ایمان قوی داشتند و به علت توکل و ایمان از هیچکس هراسی نداشتند.

حجت الاسلام محمدی راد اضافه کرد: امام خمینی(ره) با تحمل زحمات، زندانی شدن ها و تبعیدها، در راه رسیدن به هدف متعالی خود و آحاد ملت ایران که همان نظام و انقلاب اسلامی بود، گام برداشت.

استاد حوزه و دانشگاه رمز پیروزی امام خمینی(ره) را ایمان و باور ایشان به راه، هدف و ملت دانست و گفت: همین باور و اعتقاد قلبی امام راحل سبب شد تا انقلاب اسلامی به پیروزی بزرگ برسد.

حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به سالگرد ۱۴ و ۱۵ خرداد افزود: امام خمینی انسان وارسته و عارفی بود که با تکیه بر خداوند توانست به حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت پایان دهد.

وی امام راحل(ره) را دشمن ظالم و یاور مظلومان خطاب و اظهار کرد: همیشه به فکر محرومان و مظلومان بود، بر همین اساس آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید تا این قشر مستضعف هم مورد حمایت قرار گیرند .

حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب
خاطرنشان کرد: پس از حضرت امام، شاگرد خلف ایشان تا امروز انقلاب را از بحرانی ترین شرایط عبور داده است و خلاء نبود امام راحل را به خوبی پر کرده است.

استاد حوزه های مراغه در ادامه سخنان خود افزود: امروز به برکت ولایت ایران کشوری آزاد و مهد آزادی است و شاهد دستاوردهای مختلف در بخش های سیاسی، اقتصادی و نظامی هستیم و همین دشمنان را عصبانی کرده است.

ارسال نظرات