دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم در قروه

امام خمینی (ره) دارای شخصیتی برجسته،شجاع و الهی بودند

دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم گفت: امام (ره) حکومتی را تشکیل دادند که این حکومت آرمان ائمه اطهار (ع) بود و انقلاب را به پشتوانه مردم به ثمر رسانیدند.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۴۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شامگاه روز گذشته مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مسجد جامع شهرستان قروه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خیل عظیم مردم شهرستان قروه برگزار شد ، حجت الاسلام حاج احمد احمدی قمی دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم به بیان ویژگی های امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی برجسته،شجاع و الهی بودند.

وی افزود: امام (ره) حکومتی را تشکیل دادند که این حکومت آرمان ائمه اطهار (ع) بود و انقلاب را به پشتوانه مردم به ثمر رسانیدند.

دبیر مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم ادامه داد: پس از رحلت امام خمینی (ره) مردم در اضطراب و نگرانی بودند که چه کسی به عنوان جانشین امام (ره) انتخاب می شود اما مجلس خبرگان رهبری به جانشینی روح الله ، روح الامینی را انتخاب نمودند که امنیت و آرامش را در کشور برقرار نمود.

احمدی قمی افزود: در سال های پس از رحلت امام (ره) مقام معظم رهبری با اقتدار و با عزت کشور را در برابر حوادث گوناگون مدیریت و رهبری نمودند و روز به روز بر عزت و کرامت ایران اسلامی افزوده شد.



ارسال نظرات
آخرین اخبار