در این بیانیه آمده است: پانزده خرداد برای اسلام بود و به اسم اسلام بود و در حقیقت دستاورد نهضت پانزده خرداد ۴۲ ، پیروزی بیست و دوم بهمن ۵۷ بود...
کد خبر: ۸۸۶۸۷۴۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد ؛ در این بیانیه آمده است:قیام ۱۵ خرداد را بدون تردید باید اوج بحران رژیم شاهنشاهی و البته نقطه عطفی در کارنامه شکوهمند نظام اسلامی ایران برشمرد که بی‌هیچ شبهه‌ای نتیجه آن در ۲۲ بهمن ۵۷ به‌ثمر رسید و طعم بی‌نظیر پیروزی حق علیه باطل را به ذائقه ایران و ایرانی خوش آورد.آنچه ۱۵ خرداد را در تقویم ایران اسلامی تبدیل به روزی متمایز و استثنایی می‌کند، سند زنده مخالفت غیورانه ملت ایران با عُمّال اجنبی و استعمارگران است.

پانزده خرداد برای اسلام بود و به اسم اسلام بود. و در حقیقت دستاورد نهضت پانزده خرداد ۴۲ پیروزی بیست و دوم بهمن ۵۷ بود.قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستمشاهی را در هم شکست و افسانه ها و افسون ها را باطل کرد. واولین و مهمترین فصل خونین مبارزه در عاشورای پانزده خرداد رقم خورد. که با فرا رسیدن پانزده خرداد خاطره غم انگیز و حماسه آفرین این روز تاریخی تجدید می شود…که به فرموده پیر جماران، من روز پانزده خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنم.

ملت بزرگ ایران، سالروز پانزده خرداد را که یوم اللّه است برای همیشه زنده نگه می دارد.و ازاین منظر ، ۱۵ خرداد را می‌توان تداوم مسیر نهضت آزادی‌خواهی سید مظلومان اباعبدالله‌الحسین(ع) در برابر حکومت فاسد بنی‌امیه قلمداد کرد. و ۱۵ خرداد یک روز نیست، بلکه یک تاریخ است، یک تاریخ سراسر شکوهمند که برای همیشه باید جاودانه نگه داشته شود.
ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد، قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، گرامی داشته و با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام عظمای ولایت، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش می نماید.

ارسال نظرات