خبرهای داغ:
مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در ظهر 14 خرداد بعد از اقامه نماز ظهر وعصر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرچرمهین با سخنرانی امام جمعه شهر چرمهین ومداحی حاج آقا عطایی برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۶۸۷۴۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در ظهر 14 خرداد بعد از اقامه نماز ظهر وعصر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرچرمهین با سخنرانی امام جمعه شهر چرمهین ومداحی حاج آقا عطایی برگزار شد .

حاج آقاغلامی امام جمعه شهر چرمهین در خصوص امام خمینی(ره) گفتند:وسعت وجودی ایشان فراتر ازیک قرن وحتی فراتر از یک عصر وملت هاست وحتی فراتر از اسلام است.

ایشان بیان نمودند که: فراتر از اسلام یعنی اینکه قبل از انقلاب ما اسمی از اسلام شنیده بودیم و امام خمینی(ره) با آمدنش اسلام را زنده کردند تا یک مسلمان حتی اگر در بلاد کفر (آمریکا)هم باشد با افتخار بگوید که مسلمان است و حتی به گفته اهل کتاب آنهاهم توان جسارت پیدا کردند که به اعلام دین خود به پردازند ودین خود را نشان دهند در صورتی که قبل از انقلاب کسی نمی توانست دین خود را اعلام کند وحتی عزاداری برای سیدالشهدا جرم محسوب می شد .

امام جمعه شهر چرمهین افزودند: امام خمینی(ره)روح نماز وهمه گیر شدن نماز وآشنایی با احکام واعمال دینی را احیاء کردند ،به عنوان نمونه در ایام اعتکاف امسال حدود یک میلیون نفر در این عمل عبادی در کشور شرکت کردند وعمده آنان جوانان بودند در صورتی که قبلا تعداد محدودی از افراد مسن وطلبه در اعتکاف شرکت می کردند.

حاج آقا غلامی تاکید نمودندکه: اگر ما وصیتنامه عبادی سیاسی امام خمینی(ره) رانخوانده باشیم در حق خودمان ودر حق امام جفا کرده و ضررکرده ایم زیرا که اسلام ناب ازاسلام ظالمانه،لیبرال واسلام متهجران آل سعود نشان داده وجدا شده است.

اگر برنامه های ما از مسائل ریزاسلام گرفته تا کلان احیاء شده است  از صدقه امام خمینی(ره) است ، درقبل انقلاب با جمعیت شش میلیون نفر 6الی 7 هزار نفر طلبه دینی داشتیم وحالا حدود 140الی170 هزار نفر طلبه شده اند واین نشان می دهد که دو هزار برابر جوانان ما علاقه مند شده اند که به طلب علوم دینی و قرآنی توجه کنند واین از سلوک وتلاشهای امام خمینی(ره) می باشد.

ایشان در پایان با ابراز تاسف از رحلت امام خمینی(ره) وفقدان از دست دادن چنین عالم وارسته وانتخاب آیت خامنه ای (مدظله) به رهبری انقلاب اسلامی گفتند: آن رفتن گریستن دارد واین انتخاب شکر و سجده شکر کردن دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها