من فقط یک سوال مطرح می‌کنم، BBC که مال انگلستان است، در زمان انتخابات گفت که ما از چه کسی طرفداری می‌کنیم، این حرف را برای چه زد، در این فرد چه دیده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۶۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله رحیم توکل پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در هیأت یافاطمه الزهرا(س) در امامزاده عبدالله شهرستان بابل اظهار کرد: دشمن همواره از تجربیات گذشته خود برای کارهای بعدی استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه به رخ کشیدن توان نظامی و گزینه روی میز، یکی از مهم‌ترین راهکارهای دشمن برای تسلط بر کشورها است، افزود: در جنگ با ایران نیز این نخستین گزینه‌ای بود که مطرح شد، اما در همان 6 ماه نخست فهمیدند گزینه جنگ برای ملت ایران کاربرد ندارد، اما با هدف اینکه منابع اختصاصی ایران را بزنند ادامه دادند، همانند آنچه که امروز در یمن نیز شاهدیم تا بعد از پایان جنگ، یمن نتواند روی پا خود بایستد. 

 عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وقتی دشمن فهمید ایران جوانان جان به کف زیادی دارد، جنگ را ادامه داد، تصریح کرد: دشمن درصدد از بین بردن جوانان این نیروی قدرت کشور شد تا ایران را محتاج غربی‌ها کند.

توکل خاطرنشان کرد: در مقابل این نگاه دشمن، امام خمینی (ره) در تعبیری فرمودند؛ دشمنان ما را از چیزی می‌ترسانند که ما دنبال آن هستیم، ملتی که شهادت دارد شکست ندارد.

وی  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خطاب به رژیم صهیونیستی یادآور شد: صهیونیست‌ها بدانند اگر به ایران کوچک‌ترین تجاوزی شود ما تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، و آنها می‌دانند رهبر انقلاب در صحبت خود شوخی ندارند.

وی ادامه داد: وقتی ترامپ که به دیوانه‌ها شباهت دارد گفت اگر من انتخاب شوم برگه برجام را پاره می‌کنم، آقا فرمودند؛ اگر پاره کنید ما آن را آتش می‌زنیم، در برابر تهدید نظامی دشمن باید یک پله بالاتر را به رخ بکشانیم تا آنها بدانند اگر دست به خطا بزنند ما چه می‌کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: زمانی که مذاکرات برجام مطرح بود، بعضی‌ها گفتند وقتی شما رفتید مذاکره می‌کردید بدن‌مان به لرزه می‌آمد، خب بروید کنار آتش گرم شوید که نلرزید؛ مرد حسابی! حرف این‌ها از روی ترس نیست، این‌ها کسانی هستند که در زمان جنگ تانک‌ها را دنبال می‌کردند، این‌ها عاقبت‌اندیش هستند.

وی با اشاره به اینکه سوره فتح و ممتحنه بهترین الگوی سیاسی کشور است، افزود: در این دو سوره بیان شده است که باید با دوستان دوست و با دشمنان دشمن بود، این چه حرف‌هایی است که از جیب یک عده درآمد، آشتی ملی؛ با چه کسی آشتی کنیم، آن‌ها که روز عاشورا 88 آمدند رقصیدند، زدند، با این‌ها آشتی کنیم، بین ما عداوت و بغض است، کسی که گفته حسین نه، عزادار حسین نه، حجاب نه، آشتی کنیم، یا این‌ها قرآن نخواندند یا خواندند و نفهمیدند یا خواندند و فهمیدند اما با قرآن کاری ندارند.

توکل با بیان اینکه دوستان ما سه دسته‌اند، کسانی که دوست ما هستند، کسانی که با دوستان ما رفیق هستند و کسانی که دشمن دشمنان ما هستند، یادآور شد: دشمن ما هم سه دسته‌اند، کسانی که دشمن ما هستند، کسانی که دوست دشمن ما هستند و سوم آنها که با دوستان ما دشمن هستند.

  عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: من فقط یک سوال مطرح می‌کنم، BBC  که مال انگلستان است، در زمان انتخابات گفت که ما از چه کسی طرفداری می‌کنیم، این حرف را برای چه زد، در این فرد چه دیده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها