یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در آیین گرامیداشت ارتحال امام راحل در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز با بیان اینکه امام راحل با انقلاب تحولی در دنیا ایجاد کردند، گفت: مبنای حرکت امام خمینی(ره) قرآن بود.
کد خبر: ۸۸۶۸۷۸۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید صدرالدین شریعتی افزود: امام راحل با تحول خود که به تعبیر خودشان انفجار انقلاب بود، قرآن و اسلام را احیا کرد چنانکه کل جهان با آن به لرزه درآمد.

وی با اشاره به اینکه همه دنیا با نظر خاص به امام و انقلاب نگاه می کردند، اظهار داشت: بر همین اساس تلاش کردند تا انقلاب را از صحنه بیرون کنند ولی نتوانستند و امروز نیز انقلاب با قدرت و صلابت همه برنامه های استکبار را یکی پس از دیگری خنثی کرده و توانمند در برابر همه دنیا ایستاده است.

حجت الاسلام شریعتی اضافه کرد: امروز ایران جزو هفت کشور قدرتمند دنیا از نظر خودکفایی، سازندگی، مسایل نظامی و اقتدار است و همه این ها به برکت انقلاب اسلامی و بیداری رهبر فرزانه انقلاب است که مقتدرانه راه و خط امام راحل را ادامه می دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید به اینکه هرچه داریم از اسلام و قرآن است، یادآور شد: برخی ها خیال می کنند اگر از رهبری و اسلام فاصله بگیرند به جایگاه والایی می رسند در حالی که هر چه داریم از اسلام و قرآن است.

شب گذشته آیین بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور اقشار مختلف مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این کلان شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها