سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در سالگرد شهادت شهید کاک جلال بارنامه، پیام تسلیتی صادر نمود.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۰۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر ، در سیزدهمین سالگرد شهادت شهید کاک جلال بارنامه، پیام تسلیتی را بدین شرح صادر نمود.

 

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ”

 

فرا رسیدن سالروز شهادت شهید کاک جلال بارنامه فرمانده سازمان پیشمرگان مسلمان کرد شاخه مریوان و مشاور امین اولین فرمانده سپاه شهر مریوان حاج احمد متوسلیان به دست گروهک های ضد انقلاب را از سوی خود و تمام پاسداران حریم ولایت  تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و محشور شدن با امام شهیدان را مسئلت داشته و برای بازماندگان آن شهید صبر و اجر وافر را خواستارم.

 

سرتیپ دوم پاسدارمحمد حسین رجبی    

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان 

 

 

بر اساس این گزارش، شهید کاک جلال بارنامه بعد از برقراری امنیت و آرامش در شهرستان مریوان و منطقه در سنگر بسیج و تفکر بسیجی نقش آفرینی کرد و بعنوان فرمانده گردان 101 عاشورا و  متحد کردن پیشمرگان مسلمان کُرد از هیچ کوشش دلسوزانه ای دریغ نکرده  و تجربه سالها جنگ و مبارزه را به بسیجیان  و حامیان انقلاب اسلامی منتقل کرد و بعنوان راوی آگاه و با کوله باری خاطره به همراه کاروانهای راهیان نور دوباره به مناطقی که زمان جنگ رفته بود بازگشت و صحنه های جنگ حق علیه باطل را برای هموطنانش بازخوانی می کرد.

 

 

سردار شهيد « جلال بارنامه » در خانواده ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود. او در دوران قبل انقلاب به همراه دیگر هم وطنان خویش فعالیت ضد رژیم را شروع کرد. با پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت ضد انقلابیون در منطقه علیه آنها به مبارزه مسلحانه پرداخت.


وی در سالهای پیروزی انقلاب مسئولیت سازمان پیشمرگان مسلمان کرد را به عهده داشت و نقش اصلی را در پاکسازی منطقه مریوان به عهده داشت. او مدتی فرماندهی گردان محمد رسول الله را به عهده داشت و سه بار نیز در راه انقلاب و امام راحل به درجه جانبازی رسید.


شهید بارنامه بعد از پایان جنگ تحمیلی  بازنشسته شد، ولی همچنان در سنگر بسیج فعالیت می کرد. در نهایت در شامگاه روز شنبه در تاریخ ۱۳۸۳/۰۳/۱۶ به کمین ضد انقلاب افتاد و به شهادت رسید.


ارسال نظرات