آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در مراسم ارتحال امام (ره) در مسجد جامع سنندج
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بعد از گذشت سال‌ها همچنان عشق امام و انقلاب در دل‌ها جاودان است و این موجب یگانگی و وحدت جامعه است.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۰۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بعد از گذشت سال‌ها همچنان عشق امام و انقلاب را در دل‌ها می‌بینیم و این موجب یگانگی و وحدت جامعه است.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امام خمینی(ره) هدیه‌ای الهی از طرف خداون و راهنمایی برای انسان‌های این عصر بودند.


حسینی‌شاهرودی بیان کرد: امام راحل به واسطه ارتباط معنوی با خداوند از هیچ کسی به جز خداوند وهمی ندارد و این امر سبب به وجود آمدن سیاست نه شرقی نه غربی شد.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: امام خمینی(ره) دین اسلام را در دنیا زنده کرد  و آغازگر حرکت مردمی بودند که تمام مستضعفین جهان ایشان را همواره الگو و سرمشق خود قرار می دادند.


حجت الاسلام حسینی‌شاهرودی گفت: امام خمینی(ره)  خودباوری در بین مردم شد  داد و پییشرفت و ترقی امروز جامعه اسلامی ما از عمل به فرمایشات امام خمینی(ره) است.



ارسال نظرات