خبرهای داغ:
سیدحسن معین الدینی
در مراسم رحلت امام (ره) مطرح شد؛
حجت الاسلام سلیمانی گفت: غیرت دینی امام خمینی(ره) بود، که با توطئه های آمریکا، در قضیه لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی و همچنین در مورد تصویب کاپیتولاسیون مقابله کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۱۱
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرنگار بسیج از چادگان، مراسم بیست‌ و‌ هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲،صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان، روحانیون و اقشار مختلف مردم با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شهر چادگان در مسجد جامع  این شهر برگزار شد.

امام جمعه چادگان در این مراسم، یکی از ویژگی های بارز حضرت امام خمینی (ره) را غیرت دینی دانست و گفت: غیرت دینی امام خمینی(ره) بود که با توطئه های آمریکا در قضیه لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی و همچنین در مورد تصویب کاپیتولاسیون مقابله کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در این خصوص تصریح کرد: تنها چیزی که می تواند اسلام را حفظ کند غیرت دینی است.

وی به دیگر خصوصیات بارز امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: از دیگر خصوصیات بارز حضرت امام (ره) قاطیعت دینی، مردم داری واقعی بود و به خاطر این خصوصیات حضرت امام (ره)در طول عمرش، یک نظام اسلامی ایجاد کرد که آرزوی تمام انبیاء الهی بود.

وی با بیان این که خدا را شاکریم، بعد از امام (ره) حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) جانشین او شدند خاطر نشان کرد: مردم کشورمان، محرومین و به خصوص دولتمردان به خاطر این نعمت بزرگ ولایت، باید شبانه روز خدا را شکر کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به بعضی از موقعیت های خاص نظام جمهوری اسلامی از جمله حادثه میکونوس، کودتای 18 تیر سال 78، بحران مجلس ششم و فتنه 88 بیان کرد: زمانی که نمایندگان مجلس ششم وقیه ترین نامه را به رهبر انقلاب نوشتنند و گفتند، جام زهر را زودتر بنوشید قبل از این که کار از کار بگذرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ فرمودند، آقایان مرعوب نشوند.

حجت الاسلام سلیمانی در بحث ولایت فقیه به پدر و مادر ها توصیه کرد و گفت فرزندان خود را آگاه کنید و بگویید این نمایندگان بی لیاقت مجلس ششم چه نامه هایی که به رهبری نوشتند، به بچه هایتان بگویید ولی فقیه یعنی چه؟ بگویید که مقام معظم رهبری چگونه سفره فتنه 88 را جمع کرد، با وجود آن همه تبلیغات سوء و حمایت ها و دلاوری های خارجی.

وی تصریح کرد: آن هایی که در فتنه 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند با اسلام مخالف بودند و بدانید، چقدر ما آیه و روایت داریم که در حمایت از مظلوم درباره جهاد است.

امام جمعه چادگان با بیان این که تنهای اموالی که از حضرت امام خمینی(ره) به جای مانده عبارت است از عینک، ناخن گیر، امامه، لباس روحانیت و قرآن بیان کرد: الان کسانی که از بیت المال برای خودشان کاخ می شازند راهشان با راه امام خیلی فرق دارد.

در پایان این مراسم، مداح اهل بیت کربلایی ابوذر خوانساری در وصف رحلت امام خمینی (ره) به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/چ

ارسال نظرات