خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه:

بقاء انقلاب اسلامی متکی به اصول امام خمینی رحمه الله علیه است.

مصاحبه با مسئول نمایندگی سپاه شاهین شهر و میمه
کد خبر: ۸۸۶۸۸۵۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر،حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهین شهر و میمه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:امام خمینی رحمه الله علیه با یک شخصیت چندین بعدی و جاذبه و دافعه ای که از مکتب امیر المومنین علیه السلام آموخته بود اقدام به نهضت اسلامی کرد و با راست قامتی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حدوثش با حضور امام و تکیه بر اصول امام بود گفت: بقاء انقلاب اسلامی  متکی به اصول امام خمینی رحمه الله علیه است. لذا دشمنان انقلاب و اذناب داخلی آنها  در پی قطع ارتباط با اصول امام و از طرفی قطع ارتباط و یا بی ارتباطی مردم و نسل چهارم انقلاب با اصول امام هستند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر ضرورت تبیین اصول امام رحمه الله علیه گفت:راز بقای این انقلاب تبیین این اصول و تطبیق عمل خود با آنها است.برای نمونه گروهی که می خواهند راه را برای ارتباط با آمریکا هموار کنند و خود را سر سپرده بی چون و چرای آمریکا کنند با تحریف امام سخن از موافقت امام با ارتباط با آمریکا می زنند و حال آنکه مراجعه به اصول امام، چیز دیگری را به اثبات می رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد:اصل استکبار ستیزی امام که در سخنرانی ها و پیام ها و منش این مرد خدایی موج می زند این حقیقت را به اثبات می رساند که مدامی که خوی استکباری آمریکا و غرب وجود دارد نمی توان با آنها وارد مذاکره و معامله و ارتباط شد.

حجت الاسلام احمدی در پایان اظهار داشت: رجوع به اصول امام که برخاسته از قرآن و سنت معصومین علیهم السلام است چراغ راه این انقلاب است و آن را به شاهراه حکومت جهانی امام مهدی علیه السلام خواهد رسانید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار