امام‌جمعه شهرستان ازنا:

امام خمینی (ره) شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ جهان اسلام است

امام‌جمعه شهرستان ازنا گفت: امام (ره) یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ جهان اسلام است و در طول تاریخ بدون اغراق بعد از پیامبران و ائمه اطهار تاریخ همانند ایشان تاریخ به چشم ندیده است.
کد خبر: ۸۸۶۸۸۶۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در مصلای نماز جمعه شهرستان ازنا برگزار شد.

حجت‌الاسلام شاه‌چراغی، امام‌جمعه شهرستان ازنا در مراسم سالگرد امام خوبی‌ها در جمع عزاداران، با اشاره به افکار غربی‌ها، در مقابل ارتحال امام و سرنوشت انقلاب بیان کرد: سیاستمداران و روزنامه‌های غربی بعد از مرگ امام راحل (ره) بر این باور و اعتقاد بودند که کار انقلاب اسلامی ایران تمام است اما این باور براثر ساده‌اندیشی و ساده‌لوحی این متفکران بوده است، زیرا افکار و اندیشه‌های امام راحل مردم ایران با تمام وجودشان درک کرده بودند.

وی با اشاره به بیانات رهبری امروز در مرقد مطهر امام (ره) گفت: شاید جسم اما م در اختیار ما نباشد اما مسیر و افکار امام (ره) کاملاً در جامعه احساس می‌شود.

امام‌جمعه شهرستان ازنا عنوان کرد: سخنان و بیانات مقام معظم رهبری در جمع عزاداران در مرقد امام راحل را با دقت گوش دهیم، زیرا دارای نکات فراوانی است.

وی خاطرنشان کرد:28 سال از رحلت جان‌گداز امام خوبی‌ها می‌گذرد، اما 28 سال افکار و اندیشه‌های امام راحل در جامعه جاری است.

شاه‌چراغی امام‌جمعه شهرستان عنوان کرد: امام (ره) یک شخصیت بی‌نظیر در تاریخ جهان اسلام است و در طول تاریخ بدون اغراق بعد از پیامبران و ائمه اطهار تاریخ همانند ایشان تاریخ به چشم ندیده است و شاید هم دیگر نخواهد آمد و اگر خودمان امام (ره) و اندیشه‌های و افکار ایشان را درک نکرده و ندیده بودیم؛ شاید الآن به ظن خود، تاریخ نویسان آن را با اغراق برای ما مکتوب کرده‌اند. وی امام خامنه‌ای را فرزند خلف و شاگرد مکتب امام (ره) دانست و بیان کرد: امام خامنه‌ای فرزند خلف و شاگرد مکتب امام راحل است و ایشان مکتب و افکار امام بزرگوار را بادل و جان درک کرده است و به همین دلیل است که ایشان در مقابل افرادی که با اندیشه‌های امام (ره) خود را به زمان یا مکان محدود می‌کردند مقابله کردند و هرگز نگذاشتند در این 28 سال یک‌لحظه اندیشه، افکار و مکتب انقلابی امام (ره) دچار انحراف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات