مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۲۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار، مراسم سوگواری ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)،بزرگداشت قیام 15 خرداد و یادواره شهدای حوزه بعثت ناحیه عشایری با حضور پرشور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع اصلاندوز برگزار شد.

در این مراسم که امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری و فرماندهان انتظامی، روحانیون و کارکنان سپاه نیز حضور داشتند، حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه این شهر در بیاناتی با تسلیت سالروز رحلت حضرت امام راحل به شخصیت والای زندگانی آن امام همام اشاره کرد و گفت:امام خمینی(ره) از چنان شخصیت الهی برخوردار بودند که از هیچ قدرتی به جزء حضرت باری تعالی نمی‌هراسیدند و شجاعانه در مقابل ابرقدرت‌های زورگوی ظالم قد علم می‌کردند.

وی با تبریک سالروز انتخاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران پس از رحلت امام (ره) از سوی مجلس خبرگان رهبری گفت:تداوم‌ حیات ‌نظام‌ و افزایش‌ قدرت‌، امنیت ‌و ثبات ‌آن‌ در سایه ‌رهبری­ های ‌حضرت ‌آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌، نقش ‌رهبری ‌اسلامی ‌را برای ‌هدایت‌ درست‌ جامعه طی 28 سال اخیر ‌به ‌اثبات ‌رساند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به برگزاری یادواره شهدا، امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه فداکاریها و ایثارگریهای ولایت فقیه، رزمندگان اسلام و خون شهدا عنوان کرد و بر تکریم خانواده های شهدا و ارج نهادن به شهدا در جامعه تاکید کرد.

در ادامه حنیفه گل زاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رثای رحلت حضرت امام (ره)نوحه خوانی کرده و سوگواران نیز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

گفتنی است،پیش از برگزاری این مراسم اقشار مختلف مردم و مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی،از محل میدان نماز تا مسجد جامع اصلاندوز در سطح شهر به عزاداری پرداختند.

،همزمان با این مراسم یادواره 31 شهید حوزه بعثت ناحیه عشایری اصلاندوز نیز از سوی سپاه ناحیه عشایری برگزار شد.


ارسال نظرات