امام جمعه سرعین گفت:امام خمینی (ره) با فتوای و قاطعیت با همراهی سایر مراجع تقلید و مردم همیشه در صحنه توطئه منافقین را شکشت داد و آنها مجبور به فرار از ایران کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۳۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،امام جمعه سرعین گفت: امام راحل  قیام 15 خرداد را سر آغاز قیام  مردم ایران و برای همیشه عزای عمومی اعلام کرده اند.

حجت الاسلام اصغری افزود:15 خرداد نشانه ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و اسبتداد طاغوت شاهنشاهی بود که ما نیز باید از آن به عنوان الگوی کنونی در مقابل آمریکا و استکبار جهانی نگاه کنیم.

وی تصریح کرد:14 خرداد روز ارتحال بنيانگذارنظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و 15خرداد روز مبدا جنبش و سرچشمه جريان انقلاب اسلامي و خط امام راحل و روز قيام مردم غيور و هميشه در صحنه است كه گراميداشت اين ايام نشان از ولايتمداري و تعصب نسبت به هويت ملي و ديني كشور ايران اسلامي است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  افزود: شخصيت امام متعلق به همه است امام راحل (ره) اسلام را احياء و جمهوري اسلامي را برپا وفرماندهي هشت سال دفاع مقدس و خنثي كردن براندازي و کودتاي دشمنان داخلي و خارجي را بر عهده داشته تا اينکه عزت پايمال شده در زمان طاغوت را به مردم ايران برگرداند.

حجت الاسلام اصغری اظهار کرد: با برگزاری   چندین انتخابات با شکوه بعد از انقلاب  وقتی   استکبار جهانی دید ایران بطور رسمی مشغول اداره کشور است و منافقین از خواب بیدار شدند و مشاهده کردند دست خالی  مانده و در مجلس و ریاست جهموری  نماینده ای ندارد دست به ترور های فردی و گروهی زدند.

امام جمعه سرعین گفت:حضرت امام با قاطعیت که در مقابل  منافقان  حکم الهی را  در مورد  آنها اجرا کردند.

وی تصریح کرد:امام خمینی (ره) با فتوای و قاطعیت با همراهی سایر مراجع تقلید و  مردم همیشه  توطئه منافقین را شکشت داد و موجب اضمحلال منافقین داخلی و فرار آنها از ایران شد.

حجت الاسلام اصغري با اعلام اينکه عشق به خميني عشق به خوبي هاست افزود: اعتقاد به رهبري ولي فقيه و پيروي از ولايت امردر زمان غيبت از تکاليف جوانان منتظر در عصر غيبت است اصل ولايت فقيه محوري ترين اصل در زمان غيبت است که مي توان به مدد آناين انقلاب را تا رسيدن به اهداف نهايي و ايجاد حکومت جهاني عدل و داد در سراسر گيتي پيش برد.

استاد دانشگاه های اردبیل افزود: بعد از امام خمینی (ره) مقام معظم رهبری حتی به اذعان دشمنان نظام بهترین رهبر ایران هستند.

وی در پایان گفت:امسال با توجه به مصادف بودن ایام رحلت رهبر کبیر انقلاب با ماه رمضان اعزام به مرقد مطهر متوقف شده است و مردم ایران در شهر و منطقه خود مشغول برگزاری مراسمی باشکوتر هستند و مردم سرعین نیز در 14 خرداد ساعت 19 عصر مراسم سوگواری گرفته و افطاری 1000 نفری خواهند داد.


 

ارسال نظرات