مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در نیر برگزار شد

بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با شکوه خاصی در شهرستان نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۳۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، اهالی مومن، ولایی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیر با برگزاری آئین های سوگواری بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر در این مراسم اظهار داشت: اندیشه و افکار امام راحل میراث ماندگار است که می توان با ارج نهادن به آن به حیات این انقلاب نیرویی دوباره داد.

وی گفت: امام راحل یک شخصیت منحصر به فرد با نگاه ژرف کاوانه که داشت شهدا را با عزت نفس پرورش داد و آنها رمز ماندگاری و حیات این نظام شدند.

امام جمعه نیر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای حماسه جاوید پانزدهم خرداد، از این حماسه به عنوان مبداء انقلاب اسلامی و تداوم نهضت جهانی امام خمینی(ره) یاد کرد و گفت: پانزدهم خرداد، نقطه عطف و مبدا انقلاب در دوره معاصر و تجلی پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم شریف ایران اسلامی با ارزش های دینی و انقلابی است.

وی، واقعه پانزدهم خرداد ۴۲ را نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي دانست و گفت: اين روز مهم سرآغار قيام ملت ايران براي سرنگوني رژيم ستمشاهي و پيروزي انقلاب اسلامي بود.

همچنین500 نفر از روزه داران و عزادارنی که در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در محل مسجد جامع شهرستان نیر حضور داشتند در ضیافت بزرگ افطاری حاضرشدند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار