امام‌جمعه باخرز در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره):

دشمن با ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین از خط امام(ره) به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است

امام‌جمعه شهرستان باخرز گفت: دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین از خط امام (ره) است و اگر مواظب نباشیم، از این فرصت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کند.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۴۴
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی امجدی زاده در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام (ره) که عصر روز گذشته در مسجد جامع امام علی (ع) شهر باخرز برگزار شد، صبر و استقامت را مهم‌ترین شاخصه حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: حضرت امام (ره)، با صبر و استقامت خود، جریان انقلاب اسلامی را به وجود آورد.
 
وی افزود: استقامت ایشان باعث شد که ملت ایران از ذلالت و خواری، زورگویی مستکبران، انحرافات دینی و جریان سازی در مقابل اسلام ناب محمدی (ص)، رهایی پیدا کنند که این یک درس بزرگ برای جوامع امروز بشری و کشورهای اسلامی است.
 
وی ابراز داشت: امروز در برخی از کشورهای اسلامی، فقط حرف اسلام و پیامبر (ص)، زده می‌شود و در عمل حاکمان آنها از اسلام واقعی خبری نیست که همین امر به مشکل اصلی امت‌های اسلامی تبدیل‌شده شده است.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین امجدی زاده ایام ارتحال حضرت امام (ره) را فرصتی برای ارزیابی مردم و مسئولین دانست و اضافه کرد: ایام ارتحال حضرت امام (ره)، فرصتی برای ارزیابی خودمان با آرمان‌های ایشان است و می‌توان همه مسائل را بر مبنای ایشان سنجید تا فهمید که آیا در همین فضایی قرار داریم که امام خمینی(ره) ترسیم کرد؟ دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین از خط امام (ره) است و اگر مواظب نباشیم و مراقبت نکنیم، دشمن از این فرصت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده خواهد کرد. امروز باید در فراز و نشیب مسائل مختلف کشور، سخنان و آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامیی را در صحنه تصمیم‌گیری گیری قرار دهیم.
 
امام‌جمعه باخرز با تأکید بر لزوم حفظ هوشیاری در مقابل توطئه‌های های دشمن اضافه کرد: دشمن می‌خواهد از طریق نفوذ در بین شیعه و سنی، اعتقادات ما را سست و منحرف کند تا از این طریق به اسلام و انقلاب ضربه بزند. ما باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم عده‌ای به‌واسطه سهل‌انگاری انگاری و غفلت، به‌واسطه قراردادهای ننگین، اسلام و انقلاب را تضعیفف کنند. قطع رابطه مطلق با دشمنان در مسائل سیاسی و فرهنگی از تأکیدات امام خمینی (ره) بود ولی عده‌ای ای به دنبالل قراردادهایی مانند سند ۲۰۳۰ هستند تا از این طریق، فرهنگ دشمنان در کشور ترویج پیدا کند.
 
وی بیان داشت: نباید اجازه دهیم چنینن افرادی در صحنه تصمیم‌گیری گیری کشور قرار بگیرند و با مراقبت از انقلاب، آن را به دست صاحب اصلی خودش حضرت حجت (عج) برسانیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها