رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد خبر داد؛
رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد گفت: امسال با شروع ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال، فوتبال 7 نفره و والیبال جام رمضان در خلیل‌آباد با حضور بیش از 65 تیم ورزشی آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۴۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان مسابقات ورزشی در شهرستان خلیل‌آباد شورونشاط خاصی در بین ورزشکاران پیدا می‌کند.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مسابقات ورزشی مخصوص ماه مبارک رمضان در شهرستان انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: رقابت ۱۶ تیم فوتسال در قالب مسابقات جام رمضان از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه این مسابقات با همکاری هیئت فوتبال شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان، پس از نماز عشاء در شب‌های ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی  شهید محمدیان برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری دیگر رشته‌های ورزشی در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتبال ۷ نفره زیر نور و همچنین مسابقات والیبال بانوان در قالب ۱۶ تیم و مسابقات والیبال آقایان با حضور ۱۸ تیم در ماه مبارک رمضان به‌زودی برگزار می‌شود.

قربانی هدف برگزاری مسابقات ورزشی را ایجاد نشاط در بین نوجوانان و جوانان دانست و اذعان کرد: برگزاری برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان می‌تواند نقش مهمی در تأمین سلامت ورزشکاران و ایجاد روحیه نشاط در بین جوانان داشته باشد.

وی در پایان بابیان اینکه ۲۲ هیئت ورزشی فعال با ۱۲۰۰ ورزشکار در شهرستان خلیل‌آباد سازمان‌دهی شده‌اند، خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های ورزشی در مسابقات جام رمضان ۹۶ نسبت به سال‌های گذشته از رونق بیشتری برخوردار است که نشان تحرک و نشاط بیشتر جوانان در حوزه ورزش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها