خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

اجرای پروژه تعامل، تنها راه ایجاد انحراف در خط امام است

استاد حوزه علمیه گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه از بین بردن این انقلاب و ایجاد انحراف در خط امام اجرای پروژه تعامل است.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۵۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اراکی مدرس حوزه علمیه در مراسم سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در امام زاده زید قاین اظهار کرد: سالگرد رحلت حضرت امام (ره)فرصت مناسبی است تا امت امام ،عاشقان این فقیه مجاهدنستوه جمع شوند وعرض ارادت واحترام خودرا به مقام شامخ امام اعلام کنند.

وی افزود: سالگرد ارتحال امام فرصت مناسبی است برای این که همه ما با جان ودل تجدید بیعت ومیثاق با راه امام ومکتب واصول ومبانی امام وبا خلف صالح وشایسته امام داشته باشیم.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت:سالگرد رحلت امام طلایی ترین فرصت درزندگی ماست که میزان معرفت وشناخت خودرا نسبت به امام وابعاد شخصیتی واصول وبنیاد های مکتب ومرام ونهضت امام اضافه کنیم.

وی ادامه داد:امام شناسی وظیفه هرکسی است که دل در گرو امام وانقلاب دارد چرا که امام به گفته رهبری نقشه راه این نهضت واین انقلاب واین ملت است و برای ادامه حرکت ،برای رسیدن وتحقق آرمانها واهداف والای امام وبرای باقی ماندن در راه امام وخط امام نیاز به معرفت بیشتر این نقشه راه داریم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امام(ره) برای تاریخ کشور و انقلاب ما ،یک تراز و یک مقیاس و یک وسیله سنجش است که کل کسانی که داعیه محبت وارادت به امام وادامه راه وخط امام را دارند باید با این تراز، افکار واندیشه ها وکنش ها وواکنش های خودرا تنظیم کنند.

وی درادامه گفت: به خدا سوگند اگر ما عمدا یا سهوا امام را فراموش کنیم یقین بدانید که مَثَل ما مثل آن دریا نوردی است که در امواج متلاطم دریا قطب نما خود را گم کرده است، ما نباید امام را فراموش کنیم ،راه امام وافکار واندیشه های امام زنده است واین ما هستیم که نباید خودرا گم کنیم وازمرام امام و مسلک امام فاصله بگیریم.

استاد حوزه علمیه بیان داشت:ما نباید به امام به عنوان یک شخص نگاه کنیم،امام یک شخص نیست ،امام یک مکتب است ،امام یک امت است ،امام مکتبی را بنیان گذاری کرد که با این مکتب تمام معادلات سیاسی وفکری وفرهنگی عالم را به هم ریخت.

امام تنها کسی بود که آرزوی امیرالمومنین وامام حسین وامام حسن ورسول گرامی اکرم را که حاکمیت یک حکومت علوی حسینی مهدوی با پرچم داری ولایت بود محقق کردودشمنان اسلام همین را برنمی تابند.

وی خاطرنشان کرد:اگر از همان زمانی که انقلاب به پیروزی رسید ومکتب امام به پیروزی رسید شرق وغرب برعلیه امام تاختند ودشمنی کردند به خاطر شخص امام نبود بلکه به خاطرمکتب امام بود.

این استاد حوزه علمیه اظهارداشت:امام برای ما نماز وروزه وحج نیاورد بلکه امام پرچم علی وولایت را دراین مملکت بلند کرد امام یک حکومت علوی با مدل شیعی در دنیا عرضه کردامام یک حکومت مبتنی بر قرآن وعترت را به دنیا معرفی کرد وبه همین دلیل است که می خواهنداین مکتب را نابود کنند نه امام را ،هرچند امام یعنی مکتب ومکتب امام یعنی امام

وی افزود:بین امام وانقلاب نمی شود تفکیک قائل شد وقتی صحبت از امام می شود یعنی صحبت از انقلاب می شود وبرعکس

حجت الاسلام حسینی اراکی درادامه گفت: همگان توجه داشته باشند که دشمنان برای این که این مکتب را نابود کنند واز بین ببرند وپرچم امیر المومنین وولایت را به زمین بزنند ،چراغ امامت وولایت را خاموش کنند ،از اول انقلاب چه دشمنی هایی کردند.

جنگ 8ساله،ترورهای شخصیتی در دهه 60توسط منافقین کوردل،تحریم ها ومحاصره های اقتصادی و...اما مردم ایران در مقابل فشارهای اقتصادی ایستادگی کردند وامام هم فرمودند که اگر شرق وغرب مارا تحریم کنند ونفت مارا خریداری نکنند ما ملت ایران ،همه روزه میگیریم اما گردنمان را در مقابل قلدر ها ومستکبرین کج نمی کنیم.

قلدران وسلطه گران وآمریکاییها وقتی با این شرایط نتوانستند امام ومکتب امام را از بین ببرند وکاری کنند که مردم امام را فراموش کنند یک نقشه بسیار خطرناک طرای وآن را تبدیل به یک جریان کردند.

آنها جریان تحریف امام را راه اندازی کردند و با استفاده از رسانه ها و امکاناتی که در اختیاردارندبرای نسل سوم ما و جوانان ما نقشه کشیدند که امام را از آن چهره واقعی خودش دور کنند و یک امام و انقلاب بدلی به ما معرفی کنند

وی بیان داشت: جریان تحریف امام وانقلاب در زمان حیات امام وبه خصوص بعد از رحلت امام راه افتاد .

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد:جریانی که دشمنان خارجی ومنافقین وملی گراها ولیبرالها ورفاه زدگان وانسان های غرق در تشریفات وبعضا از یاران ونزدیکان امام، که روشنفکرهای غرب زده وعلم زده آنرا از داخل وخارج مدیریت می کنند واین جریان فوق العاده خطرناک است.

حجت الاسلام حسینی گفت:معاویه نتوانست علی (ع) را از دلها بیرون کند اما توانستند شخصیت علی(ع)را تحریف کنند ومعاویه با هفتاد سال در خطبه ها امیرالمومنین را لعن کردند و با شعار دین و لباس دینداری علی(ع) را کشتند.

حسینی اراکی با بیان این که اولین جریان تشکیلاتی تحریف امام از دوران سازندگی شروع شد گفت:دردوران سازندگی برخی از مدیران اجرایی کشورگفتندتوسعه کشور با آن اصول دهه اول انقلاب متناسب نیست و باید از برخی اصول بگذریم و یکی از آن اصولی را که کنار گذاشتند بحث مذاکره با آمریکا بود و اینها مذاکره با آمریکا را از آن زمان آغاز کردند.

مرحله اول تحریف امام ایجاد تشکیک در اصول ومبانی وراه امام ومکتبی بود که امام پایه گذاری کرده بود ویک دهه از آن می گذشت.

یکی از اصول ومبانی مد نظر آنها مسئله ایست که امام بارها روی آن اصرار داشتند بحث مذاکره با آمریکا بود ودر دوران سازندگی بحث مذاکره با آمریکارا در ذهن عموم کشور جا انداختند.

دراین دوران بحث رفاه زدایی وتجمل گرایی وتشریفات وزندگی تجملی را وارد جامعه کردند.دراین دوران راه رابرای ایرانیان خارج از کشور به ایران بازکردند.

افرادی که درحکومت شاه مسئولیت داشتند وسران منافقین بودند در این دوران وارد کشور شدند ودر نقاط حساس وتصمیم ساز کشور رخنه کردند ومسئولیت گرفتند

مرحله دوم از دوران اصلاحات آغاز شد ،دوران اصلاحات از اول دولت ششم در ادبیات سیاسی ما وارد شد یک اصطلاح سیاسی است که از غرب گرفته اند وبدانید این اصلاحاتی که اکنون در ادبیات سیاسی ما می گویند آن اصلاحات امام حسین و امام زمان و امام خمینی نیست و اصلاحاتی که در ادبیات سیاسی ما از اول دولت ششم رواج پیدا کرداصلاحاتی است که از غرب گرفته اند وبه معنای رفورمیس است و این اصلاحات در مقابل انقلاب است نه در مقابل افساد.

دردوران اصلاحات ،برخی از اصلاحات ومخصوصا سران اصلاحات امام ومکتب امام را مورد تردید وتشکیک قرار ندادند بلکه اصول ومبانی امام را انکار کردند واصول ومبانی امام را دموده وقدیمی خواندند.

مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه در زمان اصلاحات برخی از آن ها آمدند راه امام و مکتب امام را انکار کردند، گفت: پس از شکل گیری دولت اصلاحات حلقه کیان شروع به تحریف شخصیت امام کردند و در همان مجله کیان در شماره تیر ماه 1377 نوشته اند که سیاست های دهه اول انقلاب ناکارآمد و ناموفق بوده است

در روزنامه همشهری نیز در 19 شهریور ماه 77 نوشتند "که جامعه ولایی جامعه انحصار گرا و ضد مردمی است "

در اسفند1377در روزنامه همشهری نوشتند"امام خمینی ونواب صفوی خشونت گرا بودند وکسروی وحکمی زاده اصلاح طلب"

امام را به عنوان یک انسان دیکتاتور وخشن وغیرمنطقی معرفی کردندونظریه ولایت فقیه ونظریه همسویی دین وسیاست را یک نظریه غیرمنطقی وغیرعقلانی خواندند واینها با عقلانیت جور درنمی آید.

مقام معظم رهبری در سخنان خود در مراسم ارتحال امام فرمودند آنهایی که بحث عقلانیت را این روزها مطرح می کنند بدانندعقلانیت عین انقلابی گری است درحالی که اینها انقلابی گری ،مبارزه،جهادی بودن،حماسی بودن را مقابل عقلانیت قرارداده اند.

مرحله سوم تحریف وانکار امام در دوره فتنه88 که در تاریخ انقلاب ما یک دوره عجیبی است ونباید فراموش شود است

حجت الاسلام حسینی افزود:درفتنه 88برای تحریف امام پا را فراتر گذاشتند وبحث تردید وتشکیک وانکار مکتب واصول ومبانی امام نبود وآنهایی که این فتنه را به وسیله مستشاران آمریکایی انگلیسی ومزدوران داخلی مدیریت می کردند از امام انتقام جویی کردند وگفتند دراین فتنه ماباید انتقاممان را از امام بگیریم وبا مکتب امام ستیزه جویی کردندوهمه شما در 16 آذر ماه 88 در تلویزیون دیدید که عکس امام را پاره کردند و بر علیه اصول انقلاب که ولایت فقیه است شعار دادند.و ولایت فقیه ر ا مساوی دیکتاتوری دانستند.

مردم بصیر وانقلابی وحماسه آفرین تمام این فتنه ها وپروژه های امام زدایی را نقش برآب کردید.

وی بیان داشت:وقتی دیدند با این کارهاهم نمی شود امام ومکتب وراه وخط امام را ازبین ببرند تلاش کردند که این مکتب وامام را به انحراف بکشند وبرای تحریف امام ومکتب امام وبرای ازبین بردن انقلاب صدها موسسه علمی وسیاسی ونظامی آمریکا صد پروژه تعریف کردند

پروژه هایی همچون دلتا ،تغییر مسیر،به کارگیری هنرمندان وورزشکاران برای نابودکردن واز بین بردن انقلاب،پروژه اصلاح مسجد وحوزه و...

مدرس حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اکنون می گویند که انقلاب از حوزه های علمیه و مساجد شروع شده و اگر می خواهیم انقلاب را به زمین بزنیم باید حوزه ها و طلبه ها را به انحراف بکشانیم.

یک نقشه فوق العاده وحشتناک را چیدند وبرای اجرای این نقشه 10سال وقت گذاشته اند و3سال اززمان اجرای این نقشه می گذرد.

دراین نقشه که برای از بین بردن انقلاب طراحی کردند موضوع تعامل مطرح است

مدرس حوزه علمیه تصریح کرد؛دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها راه از بین بردن این انقلاب و ایجاد انحراف در خط امام اجرای پروژه تعامل است و می گویند ما باید انقلابیون را وادار کنیم که به جای مبارزه، با ما تعامل کنندواین تعامل از راه نفوذ امکان پذیر است واین تعامل یعنی مذاکره،یعنی گفتگو ،یعنی فشارآوردن از طریق مذاکره وارتباط واین انقلاب را باید به صورت نرم وآرام وآرام از بین ببریم ویک انقلاب وامام ومکتب دیگری درست کنیم.

آنچه در پروژه تعامل مشخص شده است این است :که از طریق پروژه نفوذ سرمایه های نرم ایران وملت ایران را هدف بگیریم.

آمریکا همان شیطان بزرگ است که هیچ نفعی برای ماندارد ومثال همان گاوشیرده ای است که وقتی شیرش را دوشید آن را ذبح می کندوحال این دشمن می خواهد سرمایه های نرم مارا بگیرد.

وی درادامه گفت:سرمایه های نرم یک جامعه ایمانی و ولایی 5چیز است :

-1ارزش ها که میخواهند ارزش ها را به ضد ارزش تبدیل کنند،2-اندیشه ها و بینش ها ،اعتقادات وایمان که دشمن ایمان مارا نشانه گرفته است ۳- گرایش ها و ذائقه هاوعلاقه ها می خواهند ذائقه ها را تغییر دهند چرا اینقدر برخی از مسئولین سینه سپر می کنند برای کنسرت واین کار دشمن است .چرا برخی از استاندارهای ما دم از رقص می زنند؟ چرا برخی میگویند حجاب باید اختیاری باشد و این به معنای همان تغییر ذائقه است.سند 2030که رهبری ،علما وحوزه های علمیه گفتند نباید اجرا شود واین سند جزء برنامه های تعاملی آنهاست آیا میشود که رهبر یک کشور ندانسته درمورد یک سند حرف بزند ؟واین جنگ نرم است یعنی تغییر ذائقه ها که مد نظر دشمن است.

4- اخلاق می خواهند اخلاق را تغییر بدهند که همه دنبال منافع خودشان باشند و احترام ها از بین برود

5- آداب و رسوم است و می گویند آداب و رسوم باید غربی باشد به گونه ای که حتی مجالس مذهبی وعروسی های ما را میخواهند تغییردهند.

کسانی که پروژه تعامل را طراحی کردند با ازبین بردن این سرمایه های نرم کارشان تمام نمیشودوهمه اینها مقدمه بود برای یک مطلب وآن هم تیرخلاصی به حاکمیت علوی ومهدوی است وآنها می گویند ما می خواهیم رهبر شمارا عوض کنیم

بیداری و هوشیاری شما، ایمان و استحکام شما باعث شد که ملی گرایی ها، شرقی ها و غربی ها نتوانستند رهبر دوم شما را عوض کنند و رهبر شما تربیت شده امام و از جنس امام است و مانند امام مدافع اسلام ناب و استکبار ستیز است.

وی خاطرنشان کرد: نقشه دشمن در تعامل این است که رهبر سوم این جامعه از جنس امام نباشد و هنگامی که توانستند مجلس ما و خبرگان ما را عوض یقینا رهبر را نیز عوض می کنند لذا ما باید پا فشاری کنیم و بر جاذبه های خودمان بیافزاییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار