خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:

حکومت اسلامی امام خمینی (ره)حکومتی خدا محور است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین اذعان کرد: حکومت اسلامی که امام خمینی بنا کردند حکومتی خدا محور است و اینکه دین و سیاست در این مکتب از هم ناگسستنی است.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۶۵
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

حجت الاسلام رجبی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی راحل اذعان کرد: هر چیزی که رنگ و بوی خدایی داشته باشد ماندگار است.

وی افزود: امام خمینی راحل صدق الهی بود و همه کارهایی که انجام داد خالصانه و برای قرب خداوند بود به همین دلیل بعد از گذشت بیست و هشت سال همچنان در دلهای مردم ماندگار است.

این مسئول با اشاره به محبت جوانان و نوجوانان به حضرت امام تصریح کرد: حب حضرت امام خمینی (ره) بعد از گذشت سال ها همچنان در دل مردم به خصوص نوجوانان و جوانان است بطوریکه هر ساله مشاهده می کنیم جوانان و نوجوانان بسیاری با شوق در مراسم گرامیداشت امام  بزرگوار حضور داردند.

رجبی با اشاره به دیدگاه امام در ارتباط با دین و سیاست اذعان کرد: امام خمینی راحل بعد از تشکیل انقلاب و حکومت اسلامی بین سیاست و دین وحدت ایجاد کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) بیان کرد: از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) اسلام مکتبی است که در تمامی مسائل فردی و اجتماعی،مادی معنوی و فرهنگی،سیاسی دخالت دارد.

رجبی تاکید کرد: اسلام ناب در تربیت انسان و جامعه و پیشرفت های مادی معنوی نقش دارد و مشکلات و موانع سد راه سیر تکامل انسان را رفع می کند.

این مسئول اضافه کرد: حکومت اسلامی که امام خمینی بنا کردند حکومتی خدا محور است و اینکه دین و سیاست در این مکتب از هم ناگسستنی است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در خاتمه به اندیشه استکبار ستیزی امام اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدا حملات خود را به سوی استکبار جهانی و به خصوص امریکای جنایتکار بوده است.

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها