خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین:
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین ضمن تسلیت سالروز رحلت امام بزرگوار تاکید کرد: امام خیمنی(ره) شخصیت برجسته جهان اسلام و تشیعه است .
کد خبر: ۸۸۶۸۹۶۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
حجت السلام نظری مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) ضمن تسلیت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام بزرگوارا گفت: امام خیمنی(ره) به عنوان شخصیت برجسته جهان اسلام و تشیعه است.
وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی دارای ابعاد شخصیتی مختلفی است که در تاسیس انقلاب اسلامی  و حکومت اسلامی عینیت دارد و همچنین وی دارای اندیشه های منحصر به فردی بوده است.
این مسئول با اشاره به اندیشه های امام خمینی(ره) اذعان کرد: دشمن شناسی و استکبار ستیزی از جمله اندیشه های امام است که این اندیشه از اهداف انبیاء وامامان بوده است.
نظری با بیان این نکته که علما وارثان انبیاء اسلام هستند،خاطرنشان کرد: اهداف امامان مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی است و جاودانگی و اندیشه دشممن شناسی بیشتر از هرچیزی مرهون بزرگ مردان و فعالان اسلام و انقلاب است.
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین اضافه کرد: امام خمینی(ره) از جمله بزرگ مردان تاریخ است که با تکیه بر ایمان و تقوا بانگ اسلام را سر داد که از عمق ایمان نشات گرفته بود.
وی با اشاره به آثار و وصیت نامه امام بزرگوار تصریح کرد: امام خمینی راحل در آثار و وصایای خود به استکبار ستیزی اشاره داشته و استکبار ستیزی و دشمن شناسی را نقطه حمله خود قرار دادند.
این مسئول در خاتمه تاکید کرد: انقلاب اسلامی امام خمینی راحل با تکیه براندیشه های سنجیده پایه گذاری شده که امروز نیز بعد از گذشت سال ها از اندیشه ها و گفتمان امام بزرگوار استفاده می کنند.
1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها