سخنران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در ندوشن:

امام خمینی(ره) ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد

سخنران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در شهر ندوشن گفت: امام راحل اسلام را در دنیا احیا نمود و ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد و ما وظیفه داریم از مقام شامخ ایشان تجلیل کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۸۹۷۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن، مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) یکشنبه‌شب با حضور قشرهای مختلف مردم در محل مسجد جامع ندوشن برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، از مقام شامخ آن امام بزرگوار و رشادت‌های رزمندگان اسلام تجلیل کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) دارای ابعاد شخصیتی والا و معنوی بودند و شخصیت ایشان در دنیا بی‌نظیر بود.

وی احیا و حفظ اسلام و ترویج و حفظ شعائر دینی را از اهداف نهضت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: امام خمینی(ره) در طول دوران پربرکت حیات خود همواره به این موارد توجه داشت و در سخنرانی‌های خود مبانی دینی و اسلامی را مورد تأکید قرار می‌داد.

احمدی، مردم‌داری و توجه به مردم را از دیگر اصول مورد تأکید امام راحل(ره) برشمرد و گفت: امام هیچ‌گاه از مردم غافل نشد، هیچ‌گاه از فرصت‌ها برای خود استفاده نکرد و همواره خود را جز مردم و خدمتگزار آن‌ها می‌دانست.

سخنران مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در ندوشن، بر پیروی از راه و روش حضرت امام تأکید کرد و افزود: در شرایط حاضر مسئولان نیز باید اخلاق، منش، دین‌داری، مردم‌داری و سایر خصوصیات اخلاقی و معنوی امام خمینی(ره) را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی، از حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان مرجع دینی محبوب یاد کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) قدرتش را در راه دفاع از اسلام و مردم استفاده می‌کرد و به همین دلیل بود که حکم ایشان در خصوص ارتداد سلمان رشدی بیداری و موج عظیمی را در دنیای اسلام ایجاد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: امام راحل اسلام را در دنیا احیا نمود و ایران اسلامی را در جهان سربلند کرد و ما وظیفه داریم از مقام شامخ ایشان تجلیل کنیم.

ارسال نظرات