مسئول سازمان ورزش بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

تفکر بسیجی با استکبار سر سازش ندارد

سردار یزدانی با بیان اینکه تفکر بسیج هرگز با استکبار سر سازش ندارد، گفت: نباید از یاد برد که دشمن از نیروهای مردمی، انقلابی و بسیج ایران هراس دارد.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۲۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
سردار کاظم یزدانی مسئول سازمان ورزش بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده، به گونه‎ای که همه تهدیدات دشمن را با شکست رو‌به‌رو کرده است، گفت: دشمن از قدرت بسیج می هراسد و اینکه برخی‎ها می‎گویند در میز مذاکره جنگ را دور کرده‎ایم دورغ محض است و نباید از یاد برد که دشمن از نیروهای مردمی، انقلابی و بسیج ایران هراس دارد، چرا که می داند تفکر بسیج هرگز با استکبار سر سازش ندارد.
 
وی به حضور مقتدارانه نیروهای بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیجیان همواره دشمن را با راهبردهای شکست خورده رو‌به‌رو کردند.
 
سردار یزدانی خاطر نشان کرد: دشمن اگر ذره‎ای ترس ببیند از همان ذره سوء‌استفاده می‎کند و ما نباید خلاء و ضعف را بروز دهیم و دشمن باید همواره متحیر از قدرت ما باشد.
 
مسئول سازمان ورزش بسیج  در پایان اظهار داشت:باید استعداد بسیج به یک قدرت بازدارنده‎ای برسد تا در هیچ شرایطی دشمن خیال باطل در ذهن خود راه ندهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار