خبرهای داغ:
حاجی دلیگانی یکی از وعده ها و شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور را ایجاد ۹۵۰ هزار شغل در سال ۹۶ عنوان و اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب در هر فصل نیاز اشتغال یک چهارم این جمعیت را فراهم کند چرا که یکی از راه های ایجاد اشتغال حفظ واحدهای فعال است که تعطیل نشوند.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۵۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ نماینده مردم برخوار، شاهین شهر و میمه به برخی از تعهدات گذشته دولت برای شهرستان برخوار اشاره کرد و گفت: اکثر تعهدات و قول های دولت در سفرهای استانی آن ها به مردم داده شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: از جمله این قول ها می توان به پرداخت خسارت بابت خشکسالی به کشاورزان، تامین و تضمین اعتبار برای قنوات روستاهای شهرستان برخوار، اشتغال زایی و تدبیر برنامه هایی برای افزایش نقدینگی واحدهای صنعتی منطقه صنعتی دولت آباد و … اشاره کرد؛ چرا که اکثر واحدهای صنعتی با مشکل نقدینگی مواجه هستند ولی بانک ها هیچ تسهیلاتی در این زمینه به آن ها نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات خوب دولت راه اندازی سایت بهینه یاب بود که با راه اندازی این سایت، واحدهای صنعتی که نیاز به نقدینگی داشتند در آن ثبت نام می کردند و با بررسی هایی که توسط اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می شد، این واحدهای صنعتی، متقاضی نقدینگی را به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی می کردند که متاسفانه جای این سایت و ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی خرد و بزرگ در سال ۹۶ خالی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی یکی از وعده ها و شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور را ایجاد ۹۵۰ هزار شغل در سال ۹۶ عنوان و اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب در هر فصل نیاز اشتغال یک چهارم این جمعیت را فراهم کند چرا که یکی از راه های ایجاد اشتغال حفظ واحدهای فعال است که تعطیل نشوند.

حاجی دلیگانی در ادامه عنوان کرد: آن چه که قرار بوده ما به عنوان نماینده مجلس پیگیری کنیم عموما به نتیجه رسیده است.

این نماینده مجلس افزود: به عنوان مثال با پیگیری هایی که در رابطه با موضوع فاضلاب در روزهای پایانی سال ۹۵ شد نزدیک ۱۶ میلیارد تومان برای دو شهرستان برخوار و شاهین شهر تخصیص یافت که ۱۱ میلیارد آن برای شهرستان برخوار بود.

وی دریافت مجوز ساخت بیمارستان دولتی در شهرستان برخوار را از دیگر تعهدات محقق شده خود در خصوص شهرستان برخوار نام برد و خاطرنشان کرد: اقدامات و مصوبات آن گرفته شده است و در صورت انجام تعهدها و اقدامات ابتدایی، مراحل ساخت آن عملیاتی می شود.

نماینده مردم برخوار در پایان در پاسخ به این سوال که در رابطه با مترو و قطار شهری که از شهرستان برخوار عبور می کند، چه اقداماتی انجام داده اید؟ گفت: در این خصوص نیز وزارت راه و شهرسازی تعهداتی داده است که در صورت انجام مطالعات و پرداخت حق الزحمه طرح مطالعاتی توسط شهرداری های شهرستان؛ این پروژه نیز عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها