قاری بین المللی قرآن در گفتگو با «بسیج»:
مسعود سیاح گرجی گفت: مسئولان ما خیلی دغدغه نسبت به قرآن ندارند سال به سال محافل قرآن و کرسی های تلاوت حتی جلسات آموزشی با اینکه با این حجم از فرمایشات رهبر معظم انقلاب رو برو هستیم کمتر می شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۷۳
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
مسعود سیاح گرجی قاری بین المللی قرآن در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کرسی های تلاوت قرآن گفت: مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب بر اهمیت قرآن تاکید کرده اند و پشتیبانی ایشان همیشه خوب بوده و مردم و مسئولین را همواره به این موضوع دعوت کرده اند.

وی افزود: من احساس می کنم مسئولان ما خیلی دغدغه نسبت به قرآن ندارند ما نگاه می کنیم می بینیم سال به سال محافل قرآن و کرسی های تلاوت حتی جلسات آموزشی با اینکه با این حجم از فرمایشات رهبر معظم انقلاب رو برو هستیم کمتر می شود.

گرجی ادامه داد: مسئولان فرهنگی ما خیلی توجهی ندارند و انگار خیری در این زمینه نمی بینند یا فکر می کنند بحث تلاوت قرآن یک بحث زینتی است ولی اگر به صحبت های مقام معظم رهبری توجه کنند می بینند که هدفشان انس با قرآن است. کسانی که با قرآن انس می گیرند از خیلی از آسیب ها محفوظ می مانند.

گرجی تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند ده میلیون قاری داشته باشیم صرفا یک کار فیزیکی نیست که متن قرآن حفظ شود بلکه انس با قرآن باعث می شود که افراد در پرتو این حفظ و تلاوت و انس با قرآن زندگیشان قرانی شود و بتوانند افراد موثر و خوبی در جامعه شده و از ناهنجاری های اخلاقی بهتر خود را محافظت کنند.


ارسال نظرات