خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات کم‌بهره برای ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغالزایی توسط این نهاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۷۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
سرهنگ منصور فتاحی درگفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از پرداخت وام‌های کم بهره اشتغال به واجدان شرایط ایجاد صنایع تبدیلی در استان خبر داد و گفت: این وام‌ها سهل الوصول‌تر از سایر وام‌های بانکی با بهره ۱۰درصد است و برای ایجاد صنایع تبدیلی به متقاضیان واجد شرایط در استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت هر شهرستان و با توجه به نوع محصول وسطح اشتغالزایی  آنها تعلق می‌گیرد.

 

وی با پیش‌بینی پرداخت تسهیلات تا سقف  ۱۳۰ میلیارد ریال در سال جاری افزود: برای مثال درشهرستان دالاهو با اشاره به برداشت ۵ هزار تن انجیر خشک متقاضیان فرآورده‌های مرتبط  در صنایع کوچک می‌توانند، از این تسهیلات استفاده کنند.

 

این مسئول با اشاره به سطح زیر کشت محصول زیتون درشهرستان سرپل ذهاب گفت: صنایع کوچک نیز در این شهرستان با هدف فرآوری محصول زیتون اعطا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: لذا متقاضیان شهرستان سرپل ذهاب دریافت تسهیلات از سوی بسیج سازندگی استان جهت راهنمایی از بهره مندی مزایای صنایع تبدیلی به ناحیه مقاومت شهرستان خود مراجعه کنند.

 

 مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: متقاضیان در یافت وام یا هرگونه حمایتی از سوی بسیج سازندگی استان جهت راهنمایی درخصوص تسهیلات ایجاد صنایع تبدیلی و... و. می توانند به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محل سکونت مراجعه کنند.

 

فتاحی اشاره ای نیز به پشم ریسی و قالی بافی در شهرستان هرسین داشت و گفت: شهرستان هرسین از این نظر موفقیت خوبی داشته است وبا توجه به برخورداری این شهرستان در تولید ۶۰۰ تن پشم نشانگر این است که متقاضیان این شهرستان می توانند در راستای ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه پشم، نخ و فرش اقدام کنند و صنایع کوچک تبدیلی را با استفاده از تسهیلات مذکور در این شهرستان ایجاد کنند.

 

وی افزود: سال ۹۵ سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه توانست بالغ بریک هزار و ۳۰۲ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۳۷۲ نفر و اعتبار ۱۹ میلیارد تومان را در استان اجرایی کند.

 

 مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان گفت:  سایر رشته های عرصه های مقاومتی ازقبیل  پرورش دهندگان شترمرغ، دام سبک، زنبور عسل، قارچ، ماهی و تولید صنایع دستی با هدف رونق اقتصادی و اشتغالزایی در جهت ایجاد صنایع کوچک در فرصت‌های بعدی شرایط برخورداری از مزایا و حمایت‌های سازمان بسیج سازندگی  به اطلاع عموم می رسد و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات