مدیر حوزه علمیه مهدی موعود (عج) دیر:
بوشهر-مدیر حوزه علمیه مهدی موعود (عج) گفت: اجرای سند ننگین استعماری 2030 یونسکو بزرگترین توهین به معلمان و فرهنگیان است.
کد خبر: ۸۸۶۹۰۸۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

 حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اظهار داشت: قراردادن جامعه و کشور در مسیر غربی‌شدن و پذیرش سلطه فرهنگی دو مشکل اساسی سند 2030 یونسکو است و اجرای این سند همانند این است که بر سر درب مدارس و دانشگاه های ما بنویسند ایرانی و مسلمان بیاورید و آمریکایی تحویل بگیرید.

وی افزود: اجرای سند ۲۰۳۰ یونسکو عبور از ارزش‌های اسلامی در مراکز آموزشی است.

بحرانی با انتقاد از اجرای مخفیانه سند 2030 یونسکو در کشور، بیان کرد: این سند در حالی بود که ما در کشور خودمان سند تحول داریم، انتظار ما از مسئولان کشور این است که سند تحول در کشور اجرا و به جهانیان نیز ارائه شود.

مدیر حوزه علمیه مهدی موعود (عج) شهرستان دیر گفت: ما باید در داخل کشور نسبت به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری مطیع باشیم و نگذاریم فتنه گران با کمک غربی ها وحدت مردم را بر هم بزنند و آب به آسیاب دشمن بریزنند.

حجت الاسلام ابراهیم بحرانی تصریح کرد: سند 2030 راجع به آموزش و پرورش و دانشگاه‌های ایران یکی از راه‌های استفاده از ابزار فرهنگی برای نفوذ است.

بحرانی خاطرنشان کرد: کسانی که طرفدارقانون 2030 هستند، آن را نخوانده اند و با آن آشنا نیستند یا دوست شیطان هستند و اجرای سند 2030یونسکو یعنی از بین بردن مبانی دینی و جای تعجب است که مسئولی آگاهانه می‌گوید آن را امضا کرده‌ایم ولی اجرا نمی‌کنیم.

انتهای خبر./
ارسال نظرات