خبرهای داغ:

برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در هرسین

مراسم وفات حضرت خدیجه کبری(س) و ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی حجّت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین و حضور کارکنان پاسدار و وظیفه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۰۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، مراسم وفات حضرت حضرت خدیجه(س) و ارتحال امام خمینی (ره) با سخنرانی حجّت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین و حضور کارکنان پاسدار و وظیفه در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

 

حجت الاسلام باقری در این مراسم ضمن تسلیت ایّام وفات جانسوز همسر با وفای پیامبر اکرم (ص)، امّ المؤمنین حضرت خدیجه کبری(س) با اشاره به خدمات حضرت خدیجه کبری (س) به اسلام در بدو ظهورش و زحماتی که این بانوی مکرمه از لحاظ (جان و مال) دوشادوش پیامبر(ص) در امر تبلیغ و گسترش اسلام متحمل شدند با ذکر فضائل و مناقب آن حضرت به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

وی در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری و ارتحال جانگداز امام خمینی(ره) با اشاره به الگو گیری انقلاب های حاصله از بیداری اسلامی از انقلاب اسلامی ایران، نسبت به سیره، روش و دیدگاه امام راحل در گسترش و صدور انقلاب اسلامی به سرتاسر دنیا به ایراد سخنرانی پرداخت.  

 

شایان ذکر است که این مراسم در کلاس اخلاق ماه رمضان با همکاری و هماهنگی مدیریت های عقیدتی سیاسی و روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه با حضور کلیه سربازان وظیفه و فرماندهان، مسئولین، و مدیران سپاه ناحیه و گردان امام حسین (ع) شهرستان هرسین برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار