مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حُرمشهد با اشاره به نوع تفکرات امام خمینی(ره) در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: فکر و اندیشه امام خمینی(ره)، در بین ملل عالم تکثیر شده است.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۲۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نوروزی در مراسم بزرگ‌داشت امام راحل در مسجد مهدیه بلواربهمن، با تسلیت به‌ مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک مرجع دینی تاثیرگذار در دوران معاصر بوده است.

وی افزود: معنویت و روحیه انقلابی‌گری از ویژگی‌های بارز رهبر کبیر انقلاب اسلام بود و در طول تاریخ هیچ کسی نتوانست مانند شخصیت امام راحل به اسلام و مسلمانان یاری رساند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حُرمشهد با اشاره به سال‌های نخست نهضت به معنویت امام راحل اشاره کرد و ادامه داد: در آن زمان که دشمنان اسلام با تحریک و تلقین به دنبال دلسرد کردن امام(ره) بود، این بزرگ مرد تاریخ با تکیه بر ارزش های معنوی الهی از هیچ چیزی واهمه نداشت.

نوروزی با استناد به بیانات حضرت امام0ره) در زمینه دشمن شناسی و فراموش نکردن دشمن یادآور شد: برخی در داخل کشور به دنبال پاشیدن بذر تردید در بین مردم کشور هستند.تردید در برابر دشمن که خطرساز است.

وی افزود: یکی از مظاهر تردید در برابر دشمن، تشویق مردم به این است که باید از خوبی‌های غرب استفاده کرد و یکی از آن خوبی ها در قالب بیانیه ها و تعهدنامه های غربی قرار گرفتن است؛ مثلا اصرار می کنند که سند 2030 خطری برای مردم نداشته بلکه مفید خواهدبود و این درحالی است که مقام معظم رهبری در مورد سند 2030 صراحتاً اعلام کرد که این موضوع با ارزش‌ها و فرهنگ ما مغایر است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حُرمشهد در پایان گفت: امام با برخورداری از این ویژگی‌ها و عوامل مختلف پیروزی انقلاب را در تاریخ اسلام رقم زد و یک شخصیت جاودانه از خود ساخت، اما آنهایی که ساز دیگری را کوک می‌کنند بدانند امام و رهبر جاودانه است واین انقلاب به امام زمان می‌رسد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها