امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه مُبلغان جوان به منبرها اکتفا نکنند، بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای تبلیغ دین در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۶۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان فریدونکنار، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی جمعه‌شب در گردهمایی طلایه‌داران تبلیغ در نمازخانه سپاه این شهرستان اظهار کرد: انگیزه تبلیغ مهم‌ترین شاخصه موفقیت مبلغ است و باید انگیزه الهی در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه متون ارائه شده باید مبتنی بر نیاز منطقه تبلیغی باشد، افزود: مبلغ باید خود به موارد تبلیغی عمل کند.

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: در فضای مجازی فرصت‌هایی وجود دارد که ماهیت فکری و اشکال جوانان شناسایی شده و می‌توان از همین طریق این مشکلات را برطرف کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه از فضای مجازی می‌توان برای تبلیغ دین استفاده کرد، بیان کرد: راهنمایی مردم به سمت دین از بزرگ‌ترین افتخارات مبلغان است.

وی با بیان اینکه اگر کسی بتواند فردی را از وادی کفر به وادی نجات هدایت کند خیر دنیا و آخرت را می‌برد، ادامه داد: هدایت از ضلالت به مرز هدایت کار انبیاء بوده و امروز وظیفه طلایه‌داران تبلیغ است.

امام جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: کیفیت روابط اجتماعی کارگر و کارفرما، اقتصاد، خیانت در امانت و ولایت‌پذیری باید در خطبه‌های نمازهای جماعت به ویژه در ماه مبارک رمضان ترویج شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه تأثیرگذاری بازگویی احادیث الهی بسیار خوب است، گفت: مبلغین جوان به منبرها کفایت نکنند و تبلیغ خود برای اقشار مختلف مردم را در ساعات و اماکن مختلف دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی در منبرها باید ویژه دیده شود، اظهار کرد: گفتمان امام خمینی(ره) باید بیش از پیش ترویج شود که ترویج گفتمان امام و صدور دستاوردهای انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی در منطقه محقق شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها