خبرهای داغ:
امام جمعه اقبالیه در مراسم سالگرد ارتحال امام در این شهر گفت: تا وقتی که امت پشت سر رهبر خود باشد دشمن هیچ کاری نمیتواند بکند. مهم هم همین است. امت پشت سر امام خمینی رحمت الله بود ، رژیم ستمشاهی و اربابانشان به خاک ذلت کشانیده شدند.
کد خبر: ۸۸۶۹۱۸۰
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش بسیج، حجت الاسلام فاطمیان در مراسم ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه که در مصلی امام خمینی(ره) اقبالیه برگزار شده بود، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت، موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری از درگاه خدای متعال مسئلت نمود.

فاطمیان در ادامه بیان کرد: زحمات امام خمینی، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران که ملت عزیز ایران را از اسارت آمریکا آزاد کرد، فراموش نشدنی است، چرا که خودش بنده خالص خدا بود و به معنای واقعی ،بندگان خدا را به بندگی خدای تبارک و تعالی در عمل دعوت نمود.

امام  جمعه اقبالیه در ادامه افزود : دشمنان اینطور تبلیغ میکردند که این انقلاب به یک مو بند است و با رفتن امام ، به پایان میرسد، اما همانطور که امام رضوان الله هم فرموده بودند ،این انقلاب صاحب دارد و عنایات امام حی و حاضر ما همیشه شامل حال این انقلاب میشود.

وی ادامه داد: بدن امام عزیزمان هنوز به خاک سپرده نشده بود که خبرگان رهبری بین رهبری شورایی و تک نفری رأی گیری کردند و بعد از نتیجه اجماع کردند و رهبر عزیزمان انتخاب شدند ، بعد از اجماع مرحوم ایت الله هاشمی رفسنجانی گفت : حالا که همه به ایشان رأی دادید، باید عرض کنم که امام عزیزمان هم ایشان را به عنوان کسی که لیاقت رهبری دارند ، قبول داشتند.

فاطمیان اذعان داشت: به حق که رهبر عزیزمان شاگرد امام و ادامه دهنده آرمانهای ایشان هستند و با اخلاص ،خیرخواهی ، دشمن شناسی و مدیریت ایشان ، بحران های بسیار بزرگی را با عنایات امام زمان عجل الله و تعالی و فرجه ، پشت سر گذاشتیم.


امام شهر جمعه اقبالیه ابراز کرد: تا وقتی که امت پشت سر رهبر خود باشد ، دشمن هیچ کاری نمیتواند بکند. مهم هم، همین است. امت پشت سر امام خمینی رحمت الله علیه بود ، رژیم ستمشاهی و اربابانشان به خاک ذلت کشانیده شدند.

لذا همیشه باید شما عزیزان حضور به هنگام داشته باشید تا انقلاب یعنی مظهر اهل بیت علیه السلام به دست صاحب اصلی خود، یعنی وجود نازنین اقا امام زمان -عجل الله و تعالی فرجه- برسد.

وی در خاتمه بایک حدیث از قول معصوم علیه السلام تمام کرد و گفت : یکی از خوشحالی های روزه دار این است که دعای او درهنگام افطار مستجاب است . پس اوقات استجابت دعا را از دست ندهیم.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها