خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: اسلام آمریکایی ریشه ها و ارزش های اسلام محمدی را نشانه رفته است و اسلام ناب زیر سایه ولایت است و بر اصل آزادگی تاکید دارد حال آنکه اسلام آمریکایی می خواهد تمام این موضوعات را تحریف کند.
کد خبر: ۸۸۶۹۲۲۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوینبا عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای شناخت امام خمینی(ره) باید به سیره، رفتار، گفتار و عملکرد آن حضرت بنگریم و عمل کنیم و برای پیشگیری از اینکه تحریفی در حرف و اندیشه امام به وجود نیاید و دغدغه دور شدن از خط امام را نداشته باشیم.

وی افزود: باید به نوشته ها، سخنان و برخوردهای عملی که ایشان نسبت به افراد و گروه های مشخص و دولت ها در دنیا داشته نگاه کنیم و از خلف آن امام که مقام معظم رهبری است تفسیر آنچه را که خوب درک نکرده ایم به دست آوریم.

 عدالتی شربیانی تصریح کرد: امام (ره) در استکبار ستیزی و ظلم ستیزی، در رسیدگی به محرومان و مظلومان، در از بین رفتن قدرت های پوشالی چون آمریکا و شوروی که جز ظلم و ستم برای مردم  چیزی نداشتند همیشه اصرار داشت و این نگرش و دغدغه در کلمات و جملات امام به خوبی مشاهده می شود.

این مسوول یادآور شد: دنیای استکبار به واسطه طرح ریزی و استفاده از اسلام فرمایشی می خواهد تاثیر گذاری اسلام ناب را زیر سوال ببرد که نمونه آن امروزه در کشورهای مسلمان قابل مشاهده است.

 مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین تاکید کرد: اسلام آمریکایی ریشه ها و ارزش های اسلام محمدی را نشانه رفته است و اسلام ناب زیر سایه ولایت است و بر اصل آزادگی تاکید دارد حال آنکه اسلام آمریکایی می خواهد تمام این موضوعات را تحریف کند.

عدالتی شربیانی ابراز کرد: همه باید بدانند که اسلام ناب تاثیر گذار است و به زندگی سامان می بخشد بر خلاف آنچه رسانه های معاند تلاش دارند که به رخ بکشند، با عطوفت است و حال تک تک ابنا جامعه  برایش اهمیت دارد، وظیفه این روشنگری هم به عهده مسئولین است، آنها باید فرمایشان و رهبر معظم انقلاب را تشریح کنند، خصوصا در رسانه ملی ما جای بسیاری برای تبیین این موضوع وجود دارد.

وی در خاتمه وی بر ضرورت ارتقاء سطح معرفت و بصيرت مردم نسبت به انديشه‌ها و شخصيت عظيم حضرت امام(ره) تأکید کرد و گفت: در اين برهه بسيار حساس از تاريخ انقلاب اسلامي که دشمنان اسلام با هدف مقابله با کارآمدي انقلاب اسلامي و نفوذ روز افزون انديشه الهي امام(ره) در جهان، سياست استحاله فکري و تضعيف انگيزه نيروهاي انقلاب را تعقيب مي‌کنند، دستيابي به بينشي عميق در اين زمينه بيشتر احساس مي شود.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها